Opel Mokka v péči společnosti Irmscher: Lepší vzhled a 161 koní

Společnost Irmscher si před časem opět vzala do parády malé SUV značky Opel a aktuálně představuje výsledek. Svou pozornost máme obrátit především k devatenáctipalcovým diskům High Star, upravoval se ale také nárazník, maska chladiče a benzinová jedna-čtyřka pod kapotou.

Tuning | SUV | Premiéry | Design | Opel

Opel Mokka v prvním ladění Irmscher

Devatenáctipalcové disky byly údajně vyvinuty přímo pro toto SUV, kterému mají zařídit dynamický vzhled. Kola dostala pět dvojitých paprsků, přičemž bylo cílem vytvořit optický dojem, který zařídí, že budou disky vypadat opticky ještě větší, než jakými ve skutečnosti jsou. Jednu barevnou možnost najdeme na přiložených fotkách, alternativou je černé provedení. Irmscher slibuje maximální stabilitu a bezpečnost.

Testy | SUV | Opel

Test: Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 – když i kompaktní je moc velký

Další úpravy jsou vcelku klasické. Jiný je nárazník, maska chladiče, prahy dostaly nástavce. Už sériová Mokka je dost nízká, po úpravách to vypadá, že si budete muset dávat pozor na kdejaký obrubník, ale co bychom neudělali pro krásu...

Pod kapotou je benzinová přeplňovaná jedna-čtyřka. Ta standardně produkuje maximální výkon 140 koní, po zásahu společnosti Irmscher vyrostl výkon na konečných 161 koní.

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků