Opel Mokka: české ceny začínají na 379 900 Kč

Nový Opel Mokka zná své české ceny. V rámci zaváděcí akce startuje základní provedení s cenovkou 379 900 Kč, při využití Opel Finance se lze dostat ještě o 40 000 Kč níže. Celkem jsou na výběr tři úrovně výbavy a trojice motorizací. Nejdostupnější je zážehová jedna-šestka (115 k) kombinovaná s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

Tuning | SUV | Premiéry | Design | Opel

Opel Mokka v prvním ladění Irmscher

Výkonnější benzinovou alternativou je jedna-čtyřka Turbo naladěná na 140 k. Ta je spojena se šestistupňovou manuální převodovkou. Verze 4x2 stojí 444 900 Kč, za čtyřkolku připlatíte padesát tisíc. Jediný naftový motor v nabídce je 1.7 CDTi (130 k). Také v tomto případě je možné volit mezi pohonem předních nebo všech kol. První cena pro diesel zní 489 900 Kč. Za vrcholný Opel Mokka 1.7 CDTI 4x4 ve výbavě Cosmo pak zaplatíte 589 900 Kč. Zanedlouho (přesně řečeno příští týden) přidáme také první jízdní dojmy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Opel Corsa 1.229
Rok výroby: 2008
Stav: 86 854 km
Cena: 74 000 Kč
Opel Astra 1.686
Rok výroby: 2012
Stav: 129 912 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Zafira 1.956
Rok výroby: 2012
Stav: 98 717 km
Cena: 229 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků