Opel Meriva ve speciální sérii Color Edition

Automobilka Opel připravila pro své německé zákazníky limitovanou sérii Color Edition nabízenou pro MPV Opel Meriva. Děje se tak po roční přítomnosti tohoto modelu na trhu, během něhož bylo dosud v Evropě prodáno přes 120 000 exemplářů. Jak je již z názvu patrné, jde především o barvy, resp. jejich kontrastní kombinace. Meriva Color Edition bude k mání ve světlých barevných odstínech Casablanca White, Magma Red, Carbon Grey, Silver Star a Henna, ve všech případech kombinovaných s černě lakovanou střechou, zatmavenými okraji předních světlometů a dvoubarevnými osmnáctipalcovými litými ráfky. Ve standardní výbavě najdeme kromě jiných také klimatizaci, rádio s přehrávačem CD, palubní počítač, kůží obšitý volant, elektrické ovládání zrcátek a předních oken, tempomat nebo kouřová zadní okna. Ceny omezené série Opel Meriva Color Edition začínají v Německu v přepočtu na 480 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek
Opel Meriva Color Edition (Casablanca White)
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek