Opel má nový ceník malého SUV Mokka. Začíná na 377 900 Kč

Na přelomu roku začal Opel v tuzemsku prodávat modernizované provedení malého SUV Mokka. Důležitější než změněný vzhled je nová technika v útrobách.

Už za 377 900 Kč lze v současnosti u tuzemských dealerů značky Opel získat modernizované provedení Opelu Mokka, který má nyní v názvu rovněž písmeno X.

Za tyto peníze zákazník získá vůz s benzinovým čtyřválcem o zdvihovém objemu válců 1,6 litru (výkon 85 kW/115 koní) v základní výbavě Selection.

Ta mimo jiné obsahuje rádio s ovládáním na volantu, manuální klimatizaci, palubní počítač, tempomat, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, alarm, dálkové ovládání centrálního zamykání, asistent pro rozjezdy do kopců a střešní ližiny.

Tuning | SUV | Opel

Opel Mokka by Bitter: Kompaktní crossover dostal luxusní interiér

Nejlevnější verze s pohonem všech kol (ve výbavě Enjoy a se zážehovým přeplňovaným motorem 1,4) pak přijde na 510 900 Kč. Pohon všech kol s mezinápravovou elektromagnetickou spojkou byl přepracován. Podle potřeby posílá buď sto procent výkonu na přední kola nebo dokáže sílu mezi přední a zadní nápravu rozdělovat až do poměru 50:50. V běžných podmínkách jezdí Mokka X 4x4 pouze s poháněnými předními koly.  

Motor 1,4 turbo je jednou z novinek, které se objevily pod kapotou. nabízí se ve dvou výkonových provedeních - 103 a 112 kW.  Pro zájemce o vozy tankující naftu jsou tu také nové jednotky. Letitý agregát 1,7 CDTi nahradily úspornější a tišší turbodiesely 1,6 CDTi. Lze volit buď výkon 81 nebo 100 kW. Kromě manuálních převodovek je v nabídce i nový "automat". Jedná se o klasický typ s hydrodynamickým měničem s šesti převodovými stupni

Třetím typem paliva, které Mokka dokáže využít, je opět LPG. V nižší výbavě ho lze pořídit za 495 900 Kč.

V interiéru během modernizace zmizela na středu horní hrany palubní desky kaplička s displejem multimediálního systému a byla nahrazena dotykovým displejem usazeným níže.

Vůbec elektronická výbava je teď ve voze Mokka X výrazně bohatší. Například inovovaná kamera Opel Eye nyní umí nejen číst dopravní značky a přepínat světla, ale dokáže rovněž udržovat vůz v jízdním pruhu, varovat před srážkou a "zařídit" nouzové brzdění.

Novinkou je rovněž systém Onstar, který je součástí již druhého stupně výbavy. Pomocí něj je možné si již nyní (před povinným zavedením systém tísňového volání e-call) přivolat si v případě zdravotní indispozice nebo nehody pomoc, nebo se spojit se servisem. První rok mají navíc zákazníci zdarma k dispozici aplikaci, pomocí které lze zjistit polohu vozu, zkontrolovat na dálku stav paliva a oleje, upozornění na odcizení vozidla zablokování zapalování v něm. Tři měsíce jsou také k zdarma k dispozici mobilní data. Ty jinak v České republice stojí 399 Kč za 5 GB. Druhý a každý další rok provozu vozu se pak za provoz balíčku služeb Onstar bude platit 2499 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků