Opel Karl je odpověď na Dacii. Bude stát pod 200 000 korun?

9 komentářů

bohuš
7. listopadu • 12:49

až dorazí do evropy čínská auta,tak se evropský trh zhroutí,evropská auta jsou uměle předražená, "čínská" auta vyráběná v rusku (lifan) nebo bělorusku (geely) udělaly za posledmí tři roky pěkný maglajs na ruském trhu,gm+opel už udešli,ford odchází a francouzští nešťastníci co koupili vaz neví co s tím

Ivan
20. března • 10:19

asi k matizovi sa nemože svojim priestorom prirovnávať radsej vzadu ako sa sedí ani neukázali!B-]

Pavel
4. března • 11:03

Pokud bude cena kolem 200tis a s výbavou, která je popsané v článku, tak si myslím, že je to pro Opel ekonomická sebevražda. Nemyslím si, že jde dnes možné vyrobit levné auto s kvalitních materiálů a bohatou výbavou a prodávat za málo peněz.

Adolf
4. března • 13:35

Pod 200 tis. bude stát určitě bez klimy. Takže děsně vybavený Karel za 199990 bez klimy,proti Sanderu arctika za 205000kč. Karel bude mít hypermoderní zasraný tříválec,něco jako Fabie,a ještě bude menší. Proč si v Česku koupit Karla,když si můžu rovnou koupit Citygoo.:-D

Zdenek
4. března • 13:13

Proč by to měla být ekonomická sebevražda? Považujete ty, kteří o tom rozhodují za hlupáky? Pokud ano, proč nevyužijete svoje znalosti v tomto oboru?
A jen mimochodem, auta se nevyrábí s ..... materiálů, ale z .... materiálů.

Adolf
4. března • 13:18

A je správně skurvysyn nebo zkurvysyn?:-D

Adolf
4. března • 13:30

A mimochodem považuji. Čím chudák Karel tu Dacii porazí? Jízdními vlastnostmi? Cílovou skupinu Dacie nějaké jízdní vlastnosti neberou. Takže čím? že je to VOPEL ?

Adolf
4. března • 9:45

Konkurence pro Dacii KAREL zrovna nebude. Je malý

pepe
4. března • 12:51

tak cenou ano, ale jinak ničím !!, Logan, Sandero je pro čtyři, Karl pro dva !!!!!! a téměř bez kufru :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud