až dorazí do evropy čínská auta,tak se evropský trh zhroutí,evropská auta jsou uměle předražená, "čínská" auta vyráběná v rusku (lifan) nebo bělorusku (geely) udělaly za posledmí tři roky pěkný maglajs na ruském trhu,gm+opel už udešli,ford odchází a francouzští nešťastníci co koupili vaz neví co s tím
asi k matizovi sa nemože svojim priestorom prirovnávať radsej vzadu ako sa sedí ani neukázali!B-]
Pokud bude cena kolem 200tis a s výbavou, která je popsané v článku, tak si myslím, že je to pro Opel ekonomická sebevražda. Nemyslím si, že jde dnes možné vyrobit levné auto s kvalitních materiálů a bohatou výbavou a prodávat za málo peněz.
Pod 200 tis. bude stát určitě bez klimy. Takže děsně vybavený Karel za 199990 bez klimy,proti Sanderu arctika za 205000kč. Karel bude mít hypermoderní zasraný tříválec,něco jako Fabie,a ještě bude menší. Proč si v Česku koupit Karla,když si můžu rovnou koupit Citygoo.:-D
Proč by to měla být ekonomická sebevražda? Považujete ty, kteří o tom rozhodují za hlupáky? Pokud ano, proč nevyužijete svoje znalosti v tomto oboru? A jen mimochodem, auta se nevyrábí s ..... materiálů, ale z .... materiálů.
A je správně skurvysyn nebo zkurvysyn?:-D
A mimochodem považuji. Čím chudák Karel tu Dacii porazí? Jízdními vlastnostmi? Cílovou skupinu Dacie nějaké jízdní vlastnosti neberou. Takže čím? že je to VOPEL ?
Konkurence pro Dacii KAREL zrovna nebude. Je malý
tak cenou ano, ale jinak ničím !!, Logan, Sandero je pro čtyři, Karl pro dva !!!!!! a téměř bez kufru :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.