Opel Karl je odpověď na Dacii. Bude stát pod 200 000 korun?

Nový Opel Karl bude hrát roli úplně základního modelu automobilky. V Německu se nová třídveřová Corsa prodává od 11 980 eur (u nás od 234 900 korun v pětidveřovém provedení), nový Karl má ale základní německou cenovku stanovenou na 9500 eur. Uvidíme, jestli se tedy na našem trhu dostane pod magickou hranici 200 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Karl má být nejen konkurence velmi levným autům, ale také soupeř například pro tria 108/C1/Aygo a Citigo/Mii/Up!. V nabídce značky půjde o úplně základní model

Automobilka Opel si od modelu Karl slibuje opravdu hodně. Spolu s Corsou a Adamem má vytvořit silnou základnu z malých a cenově dostupných modelů. Přesto se nemá jednat o laciné auto a například interiér ukazuje, že se tu zrovna moc nešetřilo. Opel si chce evidentně připravit obranu proti invazi levných, především čínských aut.

Byznys | Ceny | Opel

Opel chce konkurovat Dacii. Zvažuje výrobu levných aut

Opel také slibuje vybavenost bezpečnostními systémy obvyklými o dvě třídy výše, například rozpoznáváním dopravních značek, protikolizním systémem a podobně. Pod kapotou bude jako základní motor celohliníkový atmosférický litrový tříválec Ecotec o výkonu 75 koní, ale bude i diesel a zřejmě také nový tříválec 1.0 SIDI s přeplňováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek