Opel Insignia v úpravě Irmscher: dravost nadevše

Německá společnost Irmscher spolupracuje s Opelem již déle než čtyři desetiletí, takže není ani překvapením, že právě ona představila jednu z prvních úprav nového sedanu Insignia. A toprávě v době, kdy se Insignia začíná prodávat. Souprava úprav zahrnuje sadu aerodynamických prvků, tužší pérování, posílené brzdy a dvacetipalcová litá kola. Právě sada upravených povrchových dílů patří k nejdůležitějším změnám. Má za úkol optimalizovat proudění obtékajícího vzduchu, ale samozřejmě Insignii přidat na agresivitě. Jedinou úpravou směřující ke zvýšení výkonu e použití nové, otevřenější výfukové soustavy se dvěmi dvoustupňovými ocelvými tlumiči.

Není tajemstvím, že Opel pracuje na vlastní výkonné verzi Insignie, jež se bude prodávat opět s doplňkovým označením OPC.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Irmscher Opel Insignia

 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků