Opel Insignia v úpravě Irmscher: dravost nadevše

Německá společnost Irmscher spolupracuje s Opelem již déle než čtyři desetiletí, takže není ani překvapením, že právě ona představila jednu z prvních úprav nového sedanu Insignia. A toprávě v době, kdy se Insignia začíná prodávat. Souprava úprav zahrnuje sadu aerodynamických prvků, tužší pérování, posílené brzdy a dvacetipalcová litá kola. Právě sada upravených povrchových dílů patří k nejdůležitějším změnám. Má za úkol optimalizovat proudění obtékajícího vzduchu, ale samozřejmě Insignii přidat na agresivitě. Jedinou úpravou směřující ke zvýšení výkonu e použití nové, otevřenější výfukové soustavy se dvěmi dvoustupňovými ocelvými tlumiči.

Není tajemstvím, že Opel pracuje na vlastní výkonné verzi Insignie, jež se bude prodávat opět s doplňkovým označením OPC.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Irmscher Opel Insignia

 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků