Opel Insignia OPC je zde, s 325 koňmi

28 komentářů

jofo
17. dubna • 7:23

je to len opel i ked velmi pekny, ale len opel a cena co budu za takuto verziu pytat...:-D

palo
17. dubna • 12:05

Nevim jestli se ''moderni desing'' okouk rychleji nez normalni,je pravda ze ten passat B5/B6 je porad ke koukani,ale napr. BMW 5 vsichni vestili,ze ten desing se rychle okouka a ze to nikdo nebude chtit a hle,jasne neni to nejprodavanejsi,ale.....Kdyz 2 delaji totez....znate to.

Petr Švancar (Švany)
16. dubna • 15:55

... Tomuhle autu bych pral jenom hezci mene-platove-vypadajici interier ... pekny auto a ted uz aji s poradnym stadem pod kapotou...

Composite
16. dubna • 15:09

čo viac dodať ;)

pepazdepa
16. dubna • 10:41

V této perlově bílé barvě vypadá FAKT brutálně - tak jak nemám značku Opel ze zásady rád asi bych se nechal přemluvit...

BHudak
16. dubna • 8:06

pěkný kladivo na passata R36

Zelí
16. dubna • 21:32

Jak už jsem někde napsal insignia je klon passatu a víceméně jej kopíruje. Proto i opc je jen klonem k r36. Opel stejně jako ford i ostatní už na vlastní cestu rezignovali, už se jen snaží nabídnout zákazníkům alespoň klon originálu. To je současný stav ve střední třídě. Možná za pět.. deset let se to otočí, ale teď je to prostě tak.

Martin
16. dubna • 22:14

byl na jedný diskuzi auto.cz jeden, co zase tvrdil, že všechno je kopie fordu. Hádejte co měl asi doma;-)

Radek Ondrášík
16. dubna • 21:41

Je to prosté a jednoduché. Jenom průměrnost a klon všeho a ničeho dokáže oslovit masy lidí a na to Passat vždy sázel. Dobré, ale ne nejlepší, v ničem nezaostávat, nikde nevyčnívat. Jenom ostatní pořád ještě bojují s hurá designem, kterým snaží upoutat, ale do budoucna pochopí, že nudné tvary sice nikomu orgasnus při představení nedodají, ale na druhou stranu díky fádnosti je morální stárnutí Passatu výrazně pomalejší, než u extravagancí typu Mondeo, Insignia apod.Ve finále dnes platí, že auta doslova Pasatovatí a jinak tomu zřejmě nebude, protože automobilky se nemohou upnout na svých osm fanoušků, z nichž má na nové auto jenom jeden a ostatní čekají na ojetiny.

lamal
17. dubna • 10:39

Uz len nazor ze svet sa toci okolo passatu je smiesny Pane redaktore, to je zas moj nazor.. a to nemam doma ani opel ani ford ani saab ani nic podobne, len tak pre informaciu.

Radek Ondrášík
17. dubna • 10:48

Je mi upřímně naprosto jedno jaký máte na to názor, ale očividně jste vůbec nepochopil co jsem psal. Nenapsal jsem ani slovo o tom, že se vše točí okolo Passatu, takže to přečtěte znovu a zkuste to pak ještě jednou.PS - redaktor nejsem už téměř 12 měsíců

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lamal
17. dubna • 11:03

Komu to je jedno a komu nie o tom sa nebavme, mne tiez vase nazory zily netrhaju, ale o to tu predsa nejde nie?
Ja si myslim, ze tam bolo to co som napisal, pretoze passat podla Vas ma teda vychytane muchy ako nezostarnut na trhu a akymsi sposobom je casovo univerzalny.
No bola tam aj veta `Auta doslova Passatovati` , tak potom tym ste co chceli povedat ? Ide o to mat v danej modelovej palete aj `silnu` verziu, bolo to tak vzdy, jedno v akej triede a aj pred tym ako tu bol nejaky passat r36. Z toho co som napisal vyplyva, ze je to bezne naplnenenie sortimentu u kazdej znacky a aj nieco cim sa `vysvihnu` a nie to, ze sa tu potrebuje niekto rovnat r36 tak preto to robi. Alebo dokonca, ze sa to robi len koli passatu r36 lebo keby tu nebol tak ziadna automobilka nerobi sport verziu. Tak potom diskusie o tom, ze sa vsetko Passatovati mi pridu ake si ... no ved viete.

Radek Ondrášík
17. dubna • 12:27

Podívejte se na fakta. Podívejte se na Golf a na Passat. Ta auta jsou 20-25 let stále stejná, tedy po stránce vzhledu. Rozdíly mezi generacemi jsou ejnom nepatrné a jsou to pozvolné evoluce. A vidíte jsou to nejprodávanější vozy svých segmentů. Ostatní mají co generaci to jiný futuristický vzhled, stále něco vymýšlejí čím zaujmou a generace střídají častěji, protože jejich design je sice super, vyrazí dech, ale za chvíli se okouká. VW vozy jsou naopak i po letech díky svému konzertativnímu pojetí jaksi nadčasové a dá se na ně koukat.A to samé je charakter. VW mají auta výborná, bez slabin, zaměřena na určitý komfortn ,jednoduchost, účelnost, ergonomii a opět bez excesů. Nejsou to ani auta pro super zážitky za volantem a ani žádné auta s kopou komfortu, prostě mix, který svým způsobem dokáže oslovit alespoň z části téměř kohokoli. To jiná auta s vyhraněným charakterem nedokážou.Takový Citreon C5 je 10x komfortnější než Passat, ale díky tomu si to auto nikdy nekoupí řídič, který chce za volatnem i nějaký zážitek. Na druhou stranu takové Mondeo bylo vždy velmi sportovním sedanem, daleko více, než Passat, ale upřímně ne každého baví, že cíti každý kamínek na silnic, takže ten, kdo hledá komfort si to taky nekoupí. Passat je autem přesně mezi nimi, takže ideál pro ty, kteří chtěji určitý komfort a i jízdu, ze všeho něco nabídne, byť ne úplnou dokonalost. A o tom to je.A to, že auta Passatovatí je o tom, že auta ztrácejí své původní jednoznačné charaktery a propadaji se do charakteru Passatu. Accord, Mondeo už zdaleka nejsou tak sportovní a komuniaktivní, resp. nejsou vůbec. Citroen si svou komfortnost ještě zachvoává, ale vyvážil to jinými vlastnostmi, bmw taky už není tak sportovní a míří do průměru apod. Takže prostě auta pomalu chytají charakter, který má dlouhé roky Passat, tedy Passatovatí.A žádná ostrá verze, nebo nějaká touha fanouška motorismu na tom nic nezmění. Ona je to jediná cesta, jak prodávat v mainstremu.

aaa
9. července • 21:13

to R.O. pozoruji tě tady už dlouho, a musím konstatovat, žes názorově dozrál.

lamal
17. dubna • 16:19

Ja Vam rozumiem a v celku suhlasim, no je to o konkretnych rokoch a veciach...kazda generacia sa snazi byt dokonalejsia sportovnejsia ale aj komfortnejsia...samozrejme znacky maju svoje filozofie a ako pisete niektora sa ich drzi niektore nie, niekde to kolise a meni sa. Kazdopadne to ze mondeo je stale sportovnejsie a passat si drzi istu uroven kompromisu zalezi aj od momentlane dostupnej techniky a penazi...rozvoj ide do predu. Ak sa podari niekomu spravit nadcasovost a univerzalnost zalezi je to pre automobilku dobre, ale pokial niekto spravi to iste a este lepsie popripade inak orientovane ci uz sportovejsie predciznejsie v technike to je tiez plus. Treba pestrost aby nebolo vsetko len uni a preto mam tiez pocit, ze nie vsetci chcu byt ako passat.

Zelí
16. dubna • 22:24

U VW to nedělají systémem od zdi ke zdi. Opel netřeba rozebírat ten je typickým příkladem. Ford to samé. Každé auto ve střední třídě v posledních letech je jiné. Ani se neobtěžují při faceliftu odstranit zjevné závady. Hned plácnou nový model a pak zase něco jiného. Pořád nějaké nové vady a závady. Nic nedotáhnou. Někdy mě to připadá, že to jsou jenom prototypy nebo beta verze. Tak postupně ztrácí i své někdy až nepochopitelně obdivuhodně vytrvalé fanoušky.

koffr
16. dubna • 17:00

lol, na to že tohle opc nema hnanej jen předek je to zrychleni dost chaby, i když u toho passatu taky B-]

peet
16. dubna • 17:09

sa ti zda malo zrychlenie na stovu za 5,8 sekund? Ved to nie je lambo s 10 valcom a dokonca to tusim ma len jedno turbo.. Podla mna dost slusny vykon..

koffr
16. dubna • 19:42

jo zdá, ať tam daj koncernovej northstar s kompresorem, ten už by s tim mohl dobře hejbat B-]

PT
16. dubna • 17:59

Rok a půl starý Saab 9-3 s tímto motorem resp. se "sníženým" výkonem (Saab má "jen" 280k) zrychlí z 0 na 100 za 5,7 s ;-)

RRAAFF
16. dubna • 18:51

Insignia ale bude určitě poměrně těžší. Nehledě na to, zda Saab plní normu euro 5. To vše se na dynamice může dost znatelně podepsat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PT
17. dubna • 7:38

Ten Saab plní normu Euro 4, ve verzi Aero XWD kde plní normu Euro 5 má zrychlení už jenom 6,2s. Celková hmotnost je 2.020 kg, u Insignie nevím.

Radek Ondrášík
16. dubna • 18:50

Ano, ale až na to, že je to u XWD verze 6,2 s a ne 5,7 s. Chápu tu zaslepenost fanoušků dané značky, ti nikdy u Saabu nebyli schopni brát věci reálně, ale toto opravdu nevyšlo. A řeči typu co kdo doma stopakama naměřil jsou k ničemu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PT
17. dubna • 7:18

Standardní Saab 9-3 Aero má při stejném výkonu 6,2 to je pravda, já měl ale na mysli výroční Saab 9-3 Turbo X, který má se stejným výkonem zrychlení za 5,7. Pokud byste náhodou nevěděl o co jde, tak jste o něm Vy osobně psal zde:
http://www.autorevue.cz/Default.aspx?section=122&server=1&article=12909a technické informace máte zde:
http://jalopnik.com/cars/frankfurt-auto-show/frankfurt-auto-show-saab-21st-century-black-turbo-x-298446.php

Martin
16. dubna • 22:13

ten saab je taky ale o třetinu lehčí

PT
17. dubna • 7:30

Kolik ta Insignia váží ? Saab 9-3 Turbo X sedan má pohotovostní hmotnost 1.685 kg a celkovou 2.020 kg.

Radek Ondrášík
16. dubna • 22:54

A proč to píšete mi?

PT
16. dubna • 17:46

Má 2 turba:
"Pod kapotou vozů Insignia VXR i OPC se bude nacházet přeplňovaný vidlicový šestiválec o objemu 2,8 litru, přeplňovaný dvěma turbodmychadly."

Doporučujeme

Články odjinud