Opel Insignia OPC jako návrat MR Car Designu mezi osobní auta

Německá ladičská firma MR Car Design je zpět mezi výkonnými osobními vozy, její Insignia OPC dosahuje výkonu 375 koní.

Z poslední doby si dílo MR Car Designu připomeneme především bizarním laděním dodávky VW Transporter, přičemž loňská stavba Renault Clio RS 200 MR Car Design příliš zájmu nevzbudila. Nyní se ale pánové z MR Car Designu do hry vrací specifickým laděním špičkového modelu Opel Insignia OPC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Insignia OPC v čerstvém ladění německou firmou MR Car Design

A hned při prvním pohledu na přiložené snímky si kromě specifických dvacetipalcových litých ráfků Oxigin všimneme především enormně nízké světlé výšky. Novinka se však s přehledem vypořádá i s běžnými silničními nerovnostmi, neboť pánové z MR Car Designu na ní aplikovali, podobně jako na již zmíněné dodávce Volkswagen, systém pneumatického pérování s možností regulace světlosti v relativně širokém rozsahu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Při prvním pohledu na tento stroj vyniknou především nízká světlá výška a výrazné ráfky

Mnoho technických detailů firma MR Car Design ke své Insignii OPC nezveřejnila, snad s výjimkou pohonné jednotky. Standardní zážehový šestiválec Opelu Insignia OPC s objemem 2,8 l nově dosahuje výkonu 375 koní (276 kW) a točivého momentu 495 Nm, což je o 50 koní, resp. 60 Nm více než v sérii.

Srdcem tohoto posílení jsou nový program řídicí jednotky a upravené sání s filtrem K&N.
 

Opel Zafira 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 121 500 km
Cena: 84 000 Kč
Opel Astra 1.686
Rok výroby: 2012
Stav: 128 745 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Corsa 1.229
Rok výroby: 2008
Stav: 86 854 km
Cena: 68 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků