Opel Insignia OPC jako návrat MR Car Designu mezi osobní auta

Německá ladičská firma MR Car Design je zpět mezi výkonnými osobními vozy, její Insignia OPC dosahuje výkonu 375 koní.

Z poslední doby si dílo MR Car Designu připomeneme především bizarním laděním dodávky VW Transporter, přičemž loňská stavba Renault Clio RS 200 MR Car Design příliš zájmu nevzbudila. Nyní se ale pánové z MR Car Designu do hry vrací specifickým laděním špičkového modelu Opel Insignia OPC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Insignia OPC v čerstvém ladění německou firmou MR Car Design

A hned při prvním pohledu na přiložené snímky si kromě specifických dvacetipalcových litých ráfků Oxigin všimneme především enormně nízké světlé výšky. Novinka se však s přehledem vypořádá i s běžnými silničními nerovnostmi, neboť pánové z MR Car Designu na ní aplikovali, podobně jako na již zmíněné dodávce Volkswagen, systém pneumatického pérování s možností regulace světlosti v relativně širokém rozsahu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Při prvním pohledu na tento stroj vyniknou především nízká světlá výška a výrazné ráfky

Mnoho technických detailů firma MR Car Design ke své Insignii OPC nezveřejnila, snad s výjimkou pohonné jednotky. Standardní zážehový šestiválec Opelu Insignia OPC s objemem 2,8 l nově dosahuje výkonu 375 koní (276 kW) a točivého momentu 495 Nm, což je o 50 koní, resp. 60 Nm více než v sérii.

Srdcem tohoto posílení jsou nový program řídicí jednotky a upravené sání s filtrem K&N.
 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

23.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků