Opel Insignia: nový diesel s dvojicí turbodmychadel

Již nyní je nabídka pohonných jednotek pro vlajkovou loď značek Opel a Vauxhall docela rozsáhlá, nyní však vstupuje do nové etapy.

Na volání doktríny směřující k omezování emisí CO2 všemi dostupnými prostředky evropská část amerického koncernu General Motors zareagovala širokou plejádou vznětových i zážehových motorů s přímým vstřikováním a přeplňováním, nicméně nyní se hra posouvá o stupeň dále.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel/Vauxhall Insignia modelového roku 2011

General Motors (zatím jen ve Velké Británii) představil novou Insignii BiTurbo. Jak již její jméno napovídá, pod svojí kapotou ukrývá motor přeplňovaný dvojicí turbodmychadel. Jde o vznětovou jednotku s objemem 2,0 l, která se vyznačuje nejvyšším výkonem 194 koní (143 kW) a točivým momentem 400 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový motor bi-turbo pro Insignii

Nový motor má Insignii zajistit zrychlení z klidu na 100 km/h za 8,7 s a dosažení rychlosti 230 km/h, to vše při průměrné spotřebě v kombinovaném režimu jen 4,9 l/100 km. Tato jednotka bude dostupná pro všechny druhy karoserií a její cena ve Velké Británii začíná v přepočtu na 838 000 Kč.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků