Opel Insignia: nové motory pro rok 2012

Opel přichystal pro model Insignia facelift, který znamená především úpravy na motorech. Insignia modelového roku 2012 se tak nově představí s benzinovou přeplňovanou jedna-čtyřkou, která nahradí atmosféricky plněný Ecotec 1,8 l. V nabídce se objeví také motor 2.0 Turbo Ecotec s výkonem 250 koní.

Pohonnou jednotku 1.4 Turbo Ecotec dobře známe z jiných modelů značky (např. Astra). Motor vyprodukuje maximální výkon 140 k a točivý moment 200 Nm. Insignii tyto hodnoty stačí k nejvyšší rychlosti 205 km/h a ke zdolání sprintu z nuly na 100 km/h za 10,9 s. V kombinovaném provozu si novinka řekne o necelých šest litrů paliva (5,9 l/100 km).

Čtěte také:
Opel Insignia CDTI 4x4: milovník sněhu
Opel Insignia 2.0 CDTI: český ideál?
Opel Insignia OPC Sports Tourer: pekelný kombík
Opel Insignia ST 1.6T: kombi na úrovni

Přeplňovaný dvoulitr s maximálním výkonem 250 k bude určen pouze pro Insignii 4x4. Maximální rychlost tohoto provedení je elektronicky omezena na 250 km/h, přičemž zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 7,5 vteřiny. Průměrná spotřeba činí 8,9 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

V nabídce zůstane také původní agregát 2.0 Turbo nalděný na 220 k. Ten bude spojen s pohonem předních kol, manuální šestistupňovou převodovkou, systémem Start/Stop, pneumatikami s nízkým valivým odporem a aerodynamickým paketem. Tohle všechno má dopomoci k nižší spotřebě. Ta by měla klesnout o půl litru na 7,6 l/100 km.

Zájemci o Insignii si budou moci díky faceliftu objednat nové multimediální systémy s jinou navigací a slotem pro SD kartu, systém Lane Keep Assist nebo nové kožené čalounění. Opel Insignia modelového roku 2012 se představí na autosalonu ve Frankfurtu. 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků