Opel Insignia nebude z nejdražších

13 komentářů

MZ
28. července • 20:01

Nevím, zase tak extra úsporné se mi nezdají... Třeba ta 1.6 v benzínu si vezme papírově stejně jako 1,8 turbo v Superbu... A Opel v porovnání s Vectrou zvednul spotřebu o cca 10%. Němci se taky divili, Insignia je sice těžší, ale má lepší aerodynamiku a šest rychlostí... Okomentovali to vcelku vtipně tak, že "auta budoucnosti vypadají jinak". Uvidíme po zveřejnění všech informací a po nějakých testech...

Ivan
28. července • 7:43

Myslím, že auto s motorem 1,6 (tedy tato verze) se nedá počítat za plnohodnotného zástupce střední třídy, myslím že to vůz (konrétní tuto verzi, nemyslím celou Insignii) sráží o třídu níž, ten turbodiesel 110k asi nebdue o moc lepší. Ještě k textu : "...standardní výbava už základního modelu obsahuje mj. klimatizaci...", řekl bych, že se taktně mlčí, že jde o klimatizaci manuální, což už je těžko obhájitelné i v nižší střední třídě.

petr
28. července • 11:30

Nový Ford Mondeo má v základu taky 1.6ku a manuální klimu, nová Mazda 6 má v základu taky manuální klimu, Toyota Avensis má v základu taky 1.6ku a manuální klimu, nový Renault Laguna má taktéž v základu 1.6ku s manuální klimou atd.

Tomas B
28. července • 13:03

bez komentáře jaké to auto je (to se teprve uvidí), tak ty startovací ceny vypadají sympaticky.

Špizek
28. července • 11:19

V tom pripade neni ani plnohodnotnym zastupcem stredni tridy Passat s 1.6/75kW, Mondeo s 1.6/81kW, Laguna s 1.6/82kW, Avensis s 1.6/81kW. V nafte je to obdobny...
A k te klimatizaci v NST (v CR), tam vetsinou v zakladu neni zadna, druhy vybavovy stupen ma manualni a az v tech nejvyssich vybavach byva automaticka...

Koloss
31. července • 23:06

Tak ono Mondeo 2001 mělo už od začátku v základu manuální klimatizaci.

KOSS
28. července • 10:16

Priznam se, ze tyto prispevky mam nejradeji. Auto jsi videl zatim jen na obrazku, ale uz vis jak zrychli, reze zatacky, zpozdeni turba, pohodli sedacky, vyhled vzad zpetnym zrcatkem atd....3-[

Vestor
28. července • 9:31

Dej pokoj a běž si koupit Superba. Ten ti v základu za pouhých 600000 nabídne motor 1.4, volant a stahovací okýnka. :-P

Koloss
31. července • 23:09

Turbo u té 1.4 v Superbu jsi přehlédl?

Antracit
28. července • 22:06

To Vector a Superb: 1.4ka se zrychlením ve velkém autě 0-100 km/h za 10,5s a maximálkou 201 km/h a přitom se spotřebou 6,6 l / 100 km se ti zdá špatná jako základní motor? Že bys jsi si zapomněl něco nastudovat? Možná, že by bylo lepší, se příště zdržet komentářů...

Dusan
29. července • 15:26

Ono je potreba nahradit spojku "a" spojkou "nebo". Bud s tim autem pojedete jako 1.4rkou tj. maximalni klobouk a pak mozna bude mit spotrebu pres tech sest a nebo budete vyuzivat tech 0-100 a maximalku a pak tam bude patnactka jen to frkne. Nic neni zadarmo, ani vykon v malem motoru.

Koloss
31. července • 23:01

No tak to zrychlování v rámci legálních rychlostí trvá pár sekund, pak následuje ustálená rychlost, na kterou ten maximální výkon nepotřebuješ. V normálním životě bude spotřeba u té 1.4T velmi příjemná a prostor pro divočení tam bude pořád. Kouzlo malého motoru s turbem je v e vysokém rozsahu výkonů, které z něho můžeš odebírat, u velkého objemu bez turba to rozpětí je podstatně menší. Já si počkám na testy, než něco odsoudím.

Špizek
28. července • 11:20

1.4 v Superbu je silnejsi a vykonejsi nez 1.6 v Insignii... V dnesni dobe uz to neni jen o objemu...

Doporučujeme

Články odjinud