Opel Insignia nebude z nejdražších

Minulý týden se na autosalonu v Londýně oficiálně představila nový Opel Insignia. Nyní automobilka oznámila i její základní ceny.

I když se svým designem, zpracováním a vyspělými technologiemi Insignia řadí na samý vrchol své třídy (jak již to u nových aut většinou bývá), její cena je v rámci daného segmentu konkurenceschopná. Základní cena čtyřdvéřového sedanu Insignia se zážehovým motorem 1,6 16V ECOTEC o výkonu 115 k činí totiž 22 700 EUR.

V porovnání s konkurencí jsou velmi lákavé i vznětové modely - na německém trhu „startuje“ Insignia 2,0 CDTI/110 k na ceně 24 300 EUR. Přitom standardní výbava už základního modelu obsahuje mj. klimatizaci, autorádio s CD přehrávačem, palubní počítač, elektricky výškově nastavitelné sedadlo řidiče, stabilizační systém ESP nebo protiprokluzové zařízení TC.

Mezi nejzajímavější prvky modelu Insignia patří např. kamerový systém „Opel Eye“, který registruje dopravní značky a dokáže řidiče upozornit i na nežádoucí vyjetí z jízdního pruhu. Adaptivní světlomety AFL nové generace pracují v devíti různých režimech, takže se dokonale přizpůsobí každé situaci a okolním podmínkám. Velmi příjemná jsou údajně i ergonomická sportovní sedadla nebo vyhřívané ostřikovače čelního skla „Hot Shot“, jež však v automobilovém průmyslu ničím vyloženě novým nejsou.

Nový Opel Insignia se představuje s širokou škálou sedmi motorů, které všechny plní limity emisní normy Euro 5 a jsou všechny propojeny se šestistupňovými převodovkami. Čtveřice zážehových motorů pokrývá výkonové spektrum od 115 k do 260 k. Vznětový čtyřválec 2,0 CDTI se dodává ve třech výkonových verzích od 110 k do 160 k. Pohonné jednotky patří “papírově” k nejhospodárnějším ve svých třídách a produkují jen minimální množství CO2. Velkou předností nové Insignie je podvozek FlexRide, zákazníci si budou moci vybírat mezi verzemi s pohonem pouze předních, nebo všech čtyř kol systému Adaptive 4X4.

Vedle základního provedení se nová Insignie bude nabízet ve vyšších výbavových verzích Edition, Sport a Cosmo. První modely Opel Insignia se u německých dealerů objeví koncem tohoto roku, u nás by to nemělo být o mnoho později. 

Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia

 

Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 57 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků