Opel Insignia míří do Číny, jako Buick Regal

Jeden z nejočekávanějších letošních modelů automobilky Opel, který u nás posune jméno Vectra do minulosti, se brzy začne prodávat i v Číně, kde jej bude distribuovat Shangaiská automobilová společnost SAIC. A s jakými změnami se „převlečená“ Insignia bude ucházet o přízeň Číňanů?

Hlavní změnou je jméno. General Motors vsadil pro čínský trh na image značky Buick a osvědčené jméno Regal. Čínský Buick Regal se od standardní evropské Insignie skutečně liší jen v detailech, což se dalo koneckonců i očekávat, protože už sama automobilka označila tento sedan za globální. Odlišuje se tedy jen maskou chladiče, na niž se vypíná znak Buicku a jinou výplní předního nárazníku, avšak musíme uznat, že i takto nevypadá vůz vůbec špatně.

Co se týče nabídky agregátů, Buick Regal se její pestrostí rozhodně nebude moci příliš chlubit. Pro Čínu výrobce vybral pouze dva agregáty a to 2,4 litrový atmosférický čtyřválec s výkonem 121 kW a přeplňovaný dvoulitr disponující výkonem 160 kW. Oba motory jsou standardně dostupné se šestistupňovou manuální převodovkou. Nový model se v Čínských showroomech objeví v průběhu prosince a automobilka předpokládá, že nový Regal bude mít rozhodně veliký úspěch. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Buick Regal
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2008
Stav: 152 734 km
Cena: 75 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků