Opel Insignia míří do Číny, jako Buick Regal

Jeden z nejočekávanějších letošních modelů automobilky Opel, který u nás posune jméno Vectra do minulosti, se brzy začne prodávat i v Číně, kde jej bude distribuovat Shangaiská automobilová společnost SAIC. A s jakými změnami se „převlečená“ Insignia bude ucházet o přízeň Číňanů?

Hlavní změnou je jméno. General Motors vsadil pro čínský trh na image značky Buick a osvědčené jméno Regal. Čínský Buick Regal se od standardní evropské Insignie skutečně liší jen v detailech, což se dalo koneckonců i očekávat, protože už sama automobilka označila tento sedan za globální. Odlišuje se tedy jen maskou chladiče, na niž se vypíná znak Buicku a jinou výplní předního nárazníku, avšak musíme uznat, že i takto nevypadá vůz vůbec špatně.

Co se týče nabídky agregátů, Buick Regal se její pestrostí rozhodně nebude moci příliš chlubit. Pro Čínu výrobce vybral pouze dva agregáty a to 2,4 litrový atmosférický čtyřválec s výkonem 121 kW a přeplňovaný dvoulitr disponující výkonem 160 kW. Oba motory jsou standardně dostupné se šestistupňovou manuální převodovkou. Nový model se v Čínských showroomech objeví v průběhu prosince a automobilka předpokládá, že nový Regal bude mít rozhodně veliký úspěch. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Buick Regal
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků