Opel Insignia: máme pro vás české ceny a specifikace

Dlouho očekávaný nový Opel Insignia, který ve střední třídě nahrazuje léty spíše devalvované jméno Vectra, je zde a my vám nabízíme jeho ceny a základní specifikace. Opel Insignia na našem trhu odstartuje s karosériemi sedan a liftback, třemi výbavovými stupni a čtyřmi motory. Zážehové motory sestávají z jednotek 1,8 XER s výkonem 140 koní a přeplňované 1,6 LET o výkonu 180 koní. Příznivce nafty zaujme „dvoulitr“ DTJ ve výkonových stupních 110 a 130 koní.

Základní provedení Edition nabízí kromě jiného klimatizaci s digitální regulací, tempomat, kůží potažený volant s dálkovým ovládáním audiosystému nebo elektrické ovládání dveřních oken. Vyšší stupeň Cosmo přidává například dvouzónovou klmatizaci s čidlem vlhkosti, senzory pro automatické stěrače a světlomety, palubní počítač či litá kola s průměrem 18 palců. Insignia Sport se vyznačuje adaptivní stabilizací FlexRide, sportovním podvozkem a volantem,  posilovačem řízení s proměnlivým účinkem či sportovními sedadly s proměnnou délkou předních sedáků.

Níže uvedené ceny jsou včetně DPH a platí pro sedan, za pětidvéřovou karosérii se připlácí vždy 10 000 Kč. 

Motor/výbava
Edition
Cosmo
Sport
1,8 XER/140 koní
639 900 Kč
679 900 Kč
-
1,6 LET/180 koní
-
-
734 900 Kč
2,0 DTC/110 koní
664 900 Kč
-
-
2,0 DTC/130 koní
-
729 900 Kč
734 900 Kč

               

 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků