Opel Insignia: máme pro vás české ceny a specifikace

Dlouho očekávaný nový Opel Insignia, který ve střední třídě nahrazuje léty spíše devalvované jméno Vectra, je zde a my vám nabízíme jeho ceny a základní specifikace. Opel Insignia na našem trhu odstartuje s karosériemi sedan a liftback, třemi výbavovými stupni a čtyřmi motory. Zážehové motory sestávají z jednotek 1,8 XER s výkonem 140 koní a přeplňované 1,6 LET o výkonu 180 koní. Příznivce nafty zaujme „dvoulitr“ DTJ ve výkonových stupních 110 a 130 koní.

Základní provedení Edition nabízí kromě jiného klimatizaci s digitální regulací, tempomat, kůží potažený volant s dálkovým ovládáním audiosystému nebo elektrické ovládání dveřních oken. Vyšší stupeň Cosmo přidává například dvouzónovou klmatizaci s čidlem vlhkosti, senzory pro automatické stěrače a světlomety, palubní počítač či litá kola s průměrem 18 palců. Insignia Sport se vyznačuje adaptivní stabilizací FlexRide, sportovním podvozkem a volantem,  posilovačem řízení s proměnlivým účinkem či sportovními sedadly s proměnnou délkou předních sedáků.

Níže uvedené ceny jsou včetně DPH a platí pro sedan, za pětidvéřovou karosérii se připlácí vždy 10 000 Kč. 

Motor/výbava
Edition
Cosmo
Sport
1,8 XER/140 koní
639 900 Kč
679 900 Kč
-
1,6 LET/180 koní
-
-
734 900 Kč
2,0 DTC/110 koní
664 900 Kč
-
-
2,0 DTC/130 koní
-
729 900 Kč
734 900 Kč

               

 

Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 57 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků