Tendence v automobilovém průmyslu je jiná, ale Opel nyní zavádí ve svém závodě v Rüsselsheimu i vyjímečné sobotní směny. Seznamy objednávek levných vozů všech značek se díky německému „šrotovnému“ plní s uspokojivou rychlostí, ale v případě Opelu může za neplánované navyšování objemů výroby poptávka po jeho novém voze střední třídy s označením Insignia. Opel již po několika prvních měsících výroby v Evropě registruje na 75 000 objednávek na tento zajímavý model. Poptávka je dokonce vyšší, než se předpokládalo, takže se vedení automobilky muselo se zaměstnanci domluvit na mimořádných sobotních směnách - k již oznámeným dvěma mimořádným směnám v březnu se nyní přidají další v květnu.
Tip: Přečtěte si náš první test Opelu Insignia.
I přes celkově složitou situaci na automobilovém trhu a povážlivě se kývající Damoklův meč nad samostatnou existencí značky se Opelu v poslední době docela daří - jenom během prvních sedmi pracovních dnů měsíce března se v Německu prodalo 18 000 nových vozů Opel, zatímco ve stejném období loňského roku to bylo jen 7 200 prodaných automobilů. Během prvních deseti týdnů roku 2009 prodal Opel v Německu téměř 90 000 vozů, z nichž 63 000 zamířilo za privátními zákazníky. To představuje nárůst o 150 procent oproti stejnému období roku 2008.
K povzbudivým výsledkům automobilky Opel přispěli i čeští dealeři, kteří během uplynulého víkendu prodali v rámci každoroční kampaně „24 hodin Opel“ 414 nových vozů Opel, o čemž jsme vás informovali na tomto místě.
Jinde zavírají, ale v Rüsselsheimu „pojedou” i v sobotu