Opel Insignia ecoFlex dostane úsporný dvoulitr

V expozici automobilky Opel v Paříži byla představena i nová Insignia s přívlastkem ecoFlex, o niž se rozroste početná rodina úsporných modelů s logem tohoto výrobce na přídi. Pod kapotou tohoto ekologického sedanu dřímá vznětový dvoulitrový čtyřválec CDTI Ecotec nabízející slušný výkon 160 koní a maximální točivý moment 380 Nm. Z dalších parametrů je pak zajímavé především zrychlení, které úpravou převodových stupňů pro lepší hospodárnost příliš „neutrpělo“, akceleraci z nuly na stovku zvládne úsporná Insignia za 9,5 vteřin a maximální rychlost činí 216 km/h.

Další provedené změny určitě nebudou nijak zvlášť překvapivé, jelikož je vidíme téměř u každého auta podobného ražení. I přesto si ale zmiňme třeba pneumatiky Michelin s nižším valivým odporem, přední spoiler a upravenou masku chladiče. Těmito úpravami a snížením světlé výšky o 10 mm se povedlo výrazně zlepšit aerodynamické vlastnosti, což se, celkem logicky, podepsalo pod lepší hospodárnost. Automobilka uvádí, že vůz vyprodukuje o málo méně, než 140 gramů emisí CO2 na kilometr.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Insignia ecoFlex
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků