Opel Insignia: dva nové motory a verze ecoFlex

Za dva týdny představí Opel na Pařížském autosalonu dvojici nových přeplňovaných agregátů a úspornou verzi ecoFlex. Do současné nabídky pohonných jednotek pro novou Insignii se tak přidají dvě novinky, přičemž tou první je 2,0 litrový vznětový čtyřválec, o jehož přeplňování se stará dvojice turbodmychadel. Zatímco tento diesel disponuje výkonem 190 koní, druhá novinka, zážehový 1,6 litrový přeplňovaný čtyřválec nabídne maximální výkon 180 koní. Stejně jako ostatních pět motorů, i tyto splňují emisní normy Euro 5.

Jak už bylo zmíněno výše, v Paříži je na plánu i uvedení úsporné verze modelu Insignia se „zeleným“ přívlastkem ecoFlex. Automobilka přitom zatím nezveřejnila žádné bližší informace o použitém agregátu, nebo o úpravách. Očekávat však můžeme upravené aerodynamické vlastnosti, pneumatiky s nižším valivým odporem nebo o málo nižší hmotnost.

Tip: Představení Opelu Insignia.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků