Jestli ta 1,4T bude mít stejný přeovdy jako v Astře, tak aby k tomu dodávali přídavnej motor, aby to vůbec jelo...
...o vykon sa az tak nebojim, oktavka s 1.4TSi ide celkom slusne a vzhladom na pomer ceny a toho co ponuka je to urcite lepsia volba ako diesel. Obavy mam skor o zivotnost a spolahlivost.
to Antiautomat: No jo, ale váhový rozdíl mezi Octávií a Insignií je +/- 200 kg a to už je sakra znát. Od toho se bude odvíjet mizerná dynamika, páč už v menší Astře je to bída, a tím pádem se to podepíše na tebou zmiňované životnosti a spolehlivosti. 1.6T 110 kW by byla mnohem lepší varianta.
1.4 T není určen na závodění, ale má lepší parametry než současná atmo 1.8 16VJinak motor 1.6 T má 132 kW. ;-)
to Riwal: Mrkání si nech na mladou, 1.6T má nejen 132 kW, ale i 110 kW. Mně šlo hlavně o to, že 1.6T by byla pro mastodontní Insignii mnohem důstojnější základní motorizace něž dýchavičná 1.4T. Naladit ji můžou na jakýkoliv výkon, klidně na 103 kW ať to kopíruje konkurenci, ale ten objem ničím nenahradíš a o to jde. A co se týče toho závodění, tak ať do toho auta nasuneš jakýkoliv motor, tak to nikdy nebude "na závodění".
1.4 T ve střední třídě je prostě důsledek downsizingu- ostatně Passat a Superb ho mají v nabídce taky jejich pověst nijak neutrpěla.Navíc tahle motorizace bude zřejmě u objednávek nových aut tvořit malé procento.Insignii můžeš objednat na některých trzích od objemu 1.6 nebo dokonce od 1.8, navíc ta 1.4T stejně asi nebude určena pro všechny země.Jinak nevím, co ti vadí na rozměrech Insignie- je to vlajková lod' Opelu- nemůže vypadat jako nějaká malá nákupní taška, navíc musí částečně vyplnit mezeru po Omeze.A k Insignii přibude zřejmě ještě větší Opel, auto na základech Buicku LaCrosse, logicky by tak navázali na Opel Senator.
5.5 l/100 km? Jo a teď tu o perníkové chaloupce. U Astry se po 1200 km dostali na průměr 8 l/100 km a u tohoto mastodonta se nám automobilka snaží namluvit bullshit, že budem jezdit za 5.5? Všechny bych je pozavíral až by zčernali.
Není překvapením, že spotřeba paliva v běžném provozu se od té, kterou udávají výrobci, liší. Někdy dokonce o celé litry v neprospěch hodnot udávaných automobilkou. Dokazuje to mnoho testů, podrobněji jsme o tom informovali například v článku o výsledcích německého Auto Bildu. Legislativa ukládá přesný postup měření; v současnosti se používá norma 93/116/ECE.Hodnoty spotřeby paliva, které najdete v prospektech automobilky a ve velkém technickém průkazu, se měří v laboratorních podmínkách v přesně definovaném cyklu (například testovaný automobil musí mít ujeto alespoň 3000 km, ale ne více než 15 tisíc, sériové pneumatiky a je zatížen 175 kg). Automobil při měření nejede po silnici, ale je umístěn na válcovém dynamometru (výkonová brzda). Zajímavostí je, že spotřeba se měří množstvím vypuštěného CO2 (oxidu uhličitého), který se zachytává do speciálních pytlů.Laboratorní výsledky jsou orientačníV laboratoři se měří městský cyklus a mimoměstský, následným zprůměrováním těchto hodnot se dosáhne i hodnoty kombinované spotřeby. Při městském cyklu automobil jede nejvýše 50 km (0 - 15 - 32 - 50 km/h) a má zařazený třetí rychlostní stupeň. Průměrná rychlost dosahuje 19 km/h a podmínkou je i zastavení vozidla. Při měření spotřeby "mimo město" jede automobil 400 vteřin, nejvyšší rychlost je až 120 km/h.Laboratorní měření nemohou pokrýt jízdu ve skutečném provozu, proto jsou hodnoty spotřeby paliva udávané výrobcem pouze orientační. Teoreticky lze dosáhnout nižší hodnoty než udává výrobce, při běžné jízdě dosahuje spotřeba většinou vyšších hodnot.
Pro rejpaly: příspěvěk o měření spotřeby je převzatý z odborného zdroje.Jinak zde je srovnání 'těžké' Insignie 1.6 a super 'lehkého' Superbu II, 1.4 T Insignia 1.6Pohotovostní hmotnost s řidičem 1.503 kgCelková hmotnost 2.020 kgSuperb II, 1.4 T Pohotovostní hmotnost s řidičem 1.477 kgCelková hmotnost 2.040 kg
nemyslim si, ze by to bolo nemozne. dlhe trasy chodim za 6.2
To je v poradku. Casy se meni. U plecek jako je 1.4 turbo je mi to jedno a u normalnich motoru jsou nesmyslne udeje jedinym zpusobem, jak tyto motory jeste aspon par let udrzet ve vyrobe. Donedavna jsem se na to dival jako spotrebitel, kteremu lzou. Dnes se na to divam jako na zpusob, jakym vydrbat s ekosocanskym teroristou v Bruselu. Takze osobne doufam, ze uz brzou zacnou v technicaku V6 a V8 motoru figurovat cisla jeste fantastictejsi nez dosud.PS: obecne tomu samozrejme rad nejsem, radsi bych, kdyby se cas straveny optimalizaci pro laboratorni podminky travil na vylepsenich pro spotrebitele. Doba to ale bohuzel neumoznuje a radsi 95% motor, optimalizovany do laboratore nez 100% motor v muzeu.
Shimi, to je jeste nic. Pristi generace bude zrat 4,2l/100 km.
A dobrý je, že pokud takové soukromé vozidlo používáš k pracovním cestám pro zaměstnavatele, tak ti proplácí PHM podle údajů v techničáku. Že tam je uvedeno 5,5, ale tobě to ve skutečnosti jezdí za 9 l/100 km, to už zaměstnavatele samozřejmě nezajímá. No když se ti to nelíbí, můžeš jet na služebku vlakem nebo busem...
A zbytek doplatíte z amortizace, njn, marketing prosáknul do úředních údajů, to je pokrok doby.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.