Opel Insignia Crossfour: „crossover“ přímo z továrny

Automobilka Opel po vzoru konkurence z VW Group připravuje oplastované provedení svého kombi Insignia Sports Tourer.

Novinka se má jmenovat Opel Insignia Sports Tourer Crossfour a ponese se na vlně současného pozérství a popularity automobilů se zdánlivě zlepšenými schopnostmi provozu mimo silnice. Mohutné kombi Auri A6 Allroad sbírá úspěchy již od roku 1999, a když v půli loňského roku prosákly informace o přípravě modelu Volkswagen Passat Alltrack, rozhodli se zřejmě u Opelu dále neotálet.

Na přípravě nové Insignie Crossfour se údajně do značné míry podílí značkový ladič Irmscher, který však mnoho práce neměl. Vůz dostane plastování prahů, spodních částí nárazníků a lemů blatníků a tím to prakticky končí. Standardem se podle zákulisních informací stane pohon všech kol se svorným zadním diferenciálem a adaptivní pérování FlexRide, za příplatek bude k mání stavitelná světlá výška.  

Testy | Opel

Test Opel Insignia CDTI 4x4: milovník sněhu

Pro novinku u Opelu připravili specifický výbavový stupeň Sportive a dvojici dvoulitrových pohonných jednotek doplněnou soustavou start/stop, přičemž nijak lidové ceny nečekejte. Insignia Sports Tourer Crossfour se vznětovým motorem CDTi o výkonu 160 koní (118 kW) má stát v Německu v přepočtu 907 000 Kč a zážehové Turbo s výkonem 195 koní (143 kW) vás přijde alespoň na 972 000 Kč.
 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků