Opel Insignia Country Tourer nově jen s předním pohonem

Opel rozšiřuje nabídku vezí svého „allroadu“ o model s pohonem pouze předních kol. Opel Insignia Country Tourer bez spojky Haldex bude k mání s motory 1.6 Turbo 125 kW a 2.0 CDTi 120 kW.  

Vznětová motorizace se šestistupňovou manuální převodovkou a systémem stop-start vykazuje v kombinovaném cyklu spotřebu 4,5 l/100 km. To je asi o pětinu méně než v případě čtyřkolky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bez Haldexu bude Country Tourer lehčí, úspornější a levnější

Bez pohonu všech kol se Insignia Country Tourer sice změní v pouhé stylingové cvičení, ale nebylo by fér to Opelu zazlívat. Vždyť dobrodružně se tvářících předokolek neustále přibývá napříč všemi kategoriemi. 

„Terénní“ Insignia na trhu soupeří mj. se Škodou Superb Outdoor, která se nedávno vrátila ve faceliftované verzi. Verze s předním pohonem bude mít světovou premiéru 16. ledna na autosalonu v Bruselu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků