Opel Insignia Country Tourer nově jen s předním pohonem

Opel rozšiřuje nabídku vezí svého „allroadu“ o model s pohonem pouze předních kol. Opel Insignia Country Tourer bez spojky Haldex bude k mání s motory 1.6 Turbo 125 kW a 2.0 CDTi 120 kW.  

Vznětová motorizace se šestistupňovou manuální převodovkou a systémem stop-start vykazuje v kombinovaném cyklu spotřebu 4,5 l/100 km. To je asi o pětinu méně než v případě čtyřkolky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bez Haldexu bude Country Tourer lehčí, úspornější a levnější

Bez pohonu všech kol se Insignia Country Tourer sice změní v pouhé stylingové cvičení, ale nebylo by fér to Opelu zazlívat. Vždyť dobrodružně se tvářících předokolek neustále přibývá napříč všemi kategoriemi. 

„Terénní“ Insignia na trhu soupeří mj. se Škodou Superb Outdoor, která se nedávno vrátila ve faceliftované verzi. Verze s předním pohonem bude mít světovou premiéru 16. ledna na autosalonu v Bruselu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků