Opel Insignia 2011: v novém roce s vylepšenými motory

Insignia je zatím stále ještě poměrně „čerstvé zboží“, ale vývoj nezastavíte. V modelovém roce 2011 se tento všemožné vavříny sbírající matador dočká především modernizovaných motorů se sníženou spotřebou paliva i hladinou emisí CO2.

Zážehový přeplňovaný dvoulitr se nyní spokojí s o 5 % nižším přídělem pohonných látek, ale většinu našich čtenářů budou spíše zajímat jednotky vznětové, včetně verze ecoFLEX. U základního motoru 2,0 CDTi v pětidveřové karoserii klesly emise CO2 ze 136 na 129 g/km a průměrná spotřeba se snížila z 5,2 na 4,9 l/100 km, což ocení například zákazníci v Anglii, neboť budou vystaveni nižšímu zdanění. V kombíku Sports Tourer klesly emise na 134 g/km a spotřeba na 5,1 l/100 km, tedy opět o tři desetinky. Motor CDTi s výkonem 160 koní se může pochlubit poklesem emisí o 5,5 % na 144 g/km a verze 130 koní sníží zatížení životního prostředí dokonce o 11,5 %. Podle výrobce jdou tyto změny ruku v roce s omezováním hlučnosti a vibrací.

Tip: Přečtěte si náš test Opelu insignia 2,0 CDTI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia 2,0 CDTI v našem loňském testu
Opel Insignia 1.956
Rok výroby: 2009
Stav: 142 626 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.686
Rok výroby: 2011
Stav: 157 271 km
Cena: 150 000 Kč
Opel Zafira 1.796
Rok výroby: 1999
Stav: 166 791 km
Cena: 33 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků