Opel Corsa zkouší male SUV. Proti Škodě Yeti? (spy photos)

Automobilka Opel stále nemá zcela pevnou půdu pod nohama, mateřský koncern General Motors stále zvažuje její odprodej. I přes zásadní existenční potíže z loňských let však Opel dostal za úkol vyvinout zcela nové, kompaktní SUV ve stylu Škody Yeti s lakonicky znějícím interním poznačením „small SUV“; pokud se vše podaří, tak právě tento model zachrání továrnu Opelu v Bochumi. V následujících letech se očekává velký rozmach tohoto segmentu, Opel z něj tedy hodlá těžit a co do popularity a prodejů ze svého malého SUV udělat něco na způsob modelu Opel Meriva první generace. Vývoj maskovaného vozu na snímcích běží od roku 2009, kdy z ústředí GM v USA přišel pokyn na vůz s roční produkcí okolo 200 000 kusů. „Cokoli méně pro nás nebude mít efekt a nebudeme schopni dosáhnout rentability továrny,“ prohlásil tehdy Bob Lutz, renesanční osobnost amerického automobilového průmyslu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků