Opel Corsa OPC Nürburgring Edition: pro Nordschleife dělaná (spy photos)

Ze Severní smyčce Nürburgringu vám přinášíme špionážní snímky všelijakých aut. Máme ale podezření, že většina se tam ukazuje jen proto, aby automobilka naznačila, že ten či onen model vznikal na nejnáročnějším okruhu světa, a tak prostě musí být jízdně dobrý. Realita pak ovšem dosvědčí spíše to, že daný model pořádně neokusil ani ostřejší jízdu po okresní silnici a na okruhu by skonal už při brzdění do páté zatáčky.

Toto by ale neměl být případ malého Opelu Corsa OPC v edici Nürburgring. Tento vůz právě na Nordschleife vzniká s cílem zvládat tamní okruh levou zadní a ukázat na něm záda všem malým hot hatchům zada podobně, jako to dokázala větší Astra OPC ve stejné edici před dvěma léty.

Vůz by se měl představit světu spolu s faceliftem celé modelové řady Corsa v průběhu příštího roku, stále přeplňovanou jedna-šestkou pod kapotou. Zda bude mít i nadále výkon 192 koní, nebo v této verzi o něco posíli, to zatím nevíme. Jisté však je, že současnou trojůhelníkovou koncovku výfuků ve středu nárazníku nahradí dvojice seriozněji působících koncovek kulatého tvaru, model dostane brzdy Brembo, snížený tužší podvozek a odlehčená litá kola. Z vizuálních změn se novinek dočkají oba nárazníky a zdroje v automobilce hovoří o tom, že Nürburgring Edition „schytá” i odlišní interiér se sportovnějšími sedadly.

Vypadá to tedy na skutečnou kapesní raketu bez kompromisů. Těšme se na ni.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Opel Corsa OPC Nürburgring Edition bude na Nordschleife jako doma

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků