Opel Corsa ecoFlex: ekonovinka si vystačí s 3,5 l paliva na 100 km

Na autosalonu v Boloni představila automobilka Opel nejhospodárnější model své stávající nabídky. Jde o faceliftovanou Corsu v provedení ecoFlex, o jejíž pohon se stará turbodiesel 1,3 CDTI naladěný na výkon 95 koní (70 kW) kombinovaný s pětistupňovou, manuálně řazenou převodovkou.

Díky použití soustavy start/stop má třídveřové provedení vykazovat průměrnou spotřebu nafty v kombinovaném cyklu ve výši jen 3,5 l/100 km a emise CO2 o hmotnosti 98 g/km. Opel Corsa ecoFlex však nebude žádnou brzdou městského provozu, z klidu na 100 km/h totiž zrychlí za 12,3 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 177 km/h.

Tento model má být jedním z nejhospodárnějších evropských automobil, ačkoli třeba Volkswagen Polo BlueMotion je na tom v otázce spotřeby paliva a emisí CO2 ještě o něco lépe.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Corsa 2011
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků