Opel Calibra se vrátí, potvrdil to šéf evropského GM

28 komentářů

armanyk
27. listopadu • 22:01

Nechápu, proč je dneska v módě navrhovat auta s takovým mastodontním designem, kam se poděla lehkost a sportovní švih?
Velká kupé jsou jen nepraktická odnož zcela nesportovních sedanů, která si hrají na sportovce. Nelíbí se mi to a odkazovat se na Calibru, jako předchůdce mi připadá dost nemístné.
Calibra sice taky nebyla bůh ví co, ale měla aspoň originální vzhled a jen tak lehce se nedala zaměnit s jiným autem.
Dovolím si tvrdit, že i dneska je o dost hezčí, něž tahle nové kreace.

asdf
28. listopadu • 12:19

velká kupé za sportovní považují jen idioti jako ty B-]

armanyk
29. listopadu • 20:18

áááá, pán je inteligent, v hubě žumpu a názor nevlastní matky

Radek.
28. listopadu • 2:16

+1. To co je na obrázku není nic jiného než mastodontní 2-dveřovej sedan :-(

trt makovy
28. listopadu • 11:15

ty si asi z inej dimenzie co ?
pozri si obrazok calibry a porovnaj. je to presne to iste, akurat viac zaoblene

maras
27. listopadu • 12:03

Další plechovka od Oplu,ono jim asi ještě nedošlo že neuměj udělat sporťák....
Oplu se povedlo jen MONARO a těch tady zrovna moc nejezdí a navíc to je jiná cenová kategorie.
OPEL byl,je a bude prostě jen problém na čtyři písmena:-D

Riwal
27. listopadu • 15:29

MONARO se nikdy pod značkou Opel neprodávalo ty odborníku... :-D

mařas
29. listopadu • 10:31

Opel a Vauxhall je stejná verbeš,akorát Monar v evropě tolik nenajdeš ani se znakem Vauxhallu....

Riwal
30. listopadu • 14:49

Jj, Škoda a VW je taky stejná verbeŽ a v Evropě jich najdeš jak nas... :-D

mařas
1. prosince • 0:42

A o tom se bavim,třeba passat R36(ty policejní) atd.,jezděj po celém světě,ale Monaro ne...
Proč????
Když auto tak celosvětově ne?

Markus
27. listopadu • 19:11

Pokud se nepletu, tak Monaro (CV8) se skutečně do pár evropských zemí dostalo pod značkou Opel. Tipnul bych si, že to bylo tam, kam nešel Vauxhall. Dále, montovalo se vůbec tohle auto někdy v Evropě?

Riwal
29. listopadu • 10:30

Monaro se do Evropy pod značkou Opel nedodávalo, bylo k mání v Anglii pod značkou Vauxhall a v Austrálii pod značkou Holden. B-]BTW. Vauxhall se dá koupit jen v GB- zajímavý je, že v Irsku mají klasický Opel.

VectraDriver
28. listopadu • 5:10

máčo třebas motor C20NE nezničitelnej ten tě přežije prej nebrat :-D

mařas
29. listopadu • 10:35

Vyjímka potvrzuje pravidlo:-D a co je platný že máš nezničitelnej motor(o čem pochybuju),když se ti zbytek auta rozpadne dřív než se ti ten motor stihne posrat:-D:-D:-D!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VectraDriver
29. listopadu • 15:31

mařas no jasně asi máš nákou tříválcovou plečkou nebo co máš za línou pindu pak neplač až tě nákej Opel zpraží na dálnici:-D:-D:-D

mařas
30. listopadu • 0:06

Nemám žádnou raketu,to máš pravdu....
Mám fabii 2005,RS-180 koníků a 410NM krouťáku a to zas není až takovej lenochodB-]...
Teda podle mě,třeba máš jinej názor??

Casper
1. prosince • 17:13

Nevím proč se tu tak vehementně navážíš do OPELnic ...chápal bych to pouze pokud by si s tou značkou měl letitou zkušenost jako třeba já. Měl sem pár let naftovou Vectru 1.7 ...líná jako mrcha, ale naprosto bez větších investic a motor šlape možná ještě dneska. Teď mám benzínovou 1.8 Astru a za 8litrů to lítá jako raketa. Jen už je tam víc elektroniky a tak se tam čas od času něco rozsvítí,ale jsou to stále stejné mouchy...nevím jestli ta tvoje Fábka až bude mít 170tisíc...a bude denně lítat, jak na tom bude ?!? ;-)

mařas
2. prosince • 0:05

Pár Oplů už nám pod rukama a dílnou taky prošlo a většinou to byly mrchy který hnily a jsou relatinmě i s motorama na prd...(víc se spravovalo než jezdilo).
Problém s korozí se snad už vyřešil,ale Opláci co znám já ještě dnes víc spravujou než jezděj....
Já už sem na Opel prostě vysazenej odpůrce....
Znám hodně lidí co mají TDI-96kw v autech (fabie,passaty,audiny) a jeden z nich má už víc jak 1mil.km;-),v rozmezí 300-500tis.vím o pár dalších lidech co jezděj bez nějakých problémů....
Tak snad bude fóbie v cajku i s namotanejma kilákama.
A ty jestly najezdís hodně km tak bych ti doporučil oturbovanou naftu,bez rozdílu značky auta,já sem mezi 4,9L nafty když jedu dle předpisů a max.6,8 a to musíš jet jako ko.ot,dlouhodobej průměr 5,7L.

casper
2. prosince • 15:38

No příteli...nejsem zastáncem hájení jaké-koliv značky...ať už je to sOpel, Škodivka, nebo jiný Pažout :-) Vždy je třeba hodnotit model od modelu a také motor od motoru. Že starý nepozinkovaný OPELY hnily to je jasný...ale na mojí ASTRE z roku 2000 nenajdeš takřka nic. Ohledně motorů na prd už s tebou nesouhlasím, určitě se najde pár držáků a taky dost nepovedenej typů...což se dozví každý člen nějakého Opel Fóra. Jak už jsem psal měl jsem naftu 1.7 bez turba - 5let a nešáhl jsem na to. Teď mám 1.8 benzín 85kW a kromě propáleného těsnění pod hlavou (to se asi může stát i u jiných značek, obvzlášť když si občas rád pozávodíš:-)) zatím za dva roky nic. Jestli jsem s něčím na tom autě hodně spokojenej ,tak je to opravdu motor...je fakt pružnej a jede líp než jaký má hodnoty na papíře. Taky těchto motorů v ASTRÁCH zas tolik nepotkáš...drtivá většina je líných 1.4 a 1.6 benzínů a nebo nepovedených 2litrů v naftě. Jezdím sice denně ale tak do 50km celkem a proto do chrochtáka nejdu...tenhle motor mi v poho poladí kamarád ve své dílně ...ale s nějakým turbochrochtem bych musel do Dieselservisu a ty ceny bohužel znám :-/ ...ve většině tě natahnou jako špagát a vůbec nevíš co ti stím udělali. 30 ba i 70tisíc za opravu žádný problém...ale tak bohatý já nejsem. Každopádně jsem rád pokecal ať ti to jezdí. Dobrejm autům ZDAR :-D

Riwal
30. listopadu • 14:39

Ááá pán má Rychlý Saze - tak k tomu čipu gratuluju, při každý akcerelaci ti to určitě hulí jak stará Liazka, protože filtr pevných částic tvůj TDI traktor nemá.
Doufám, že ten výkon máš změřený na brzdě...
Jinak bych chtěl vidět, v jakym stavu máš spojku a převodovku... :-D

mařas
30. listopadu • 23:12

Jasný,výkon je změřenej.....
Nehulí to o nic víc než před čipem (rozumným čipem) a mimochodem ty co hulej jak "kamna" určitě nejsou TDI motory tipu PD,teda pokud nejsou otevřený na maximum....
Spojka je o.k a bude O.K!! pokud nejseš magor a nedáváš tomu kotel na 1,2,3,ale když zvýšení výkonu využiješ při 4,5,6ce třeba při předjíždění tak se se spojkou nic nestane....
A nechápu co má převodovka společnýho s čipem???

VectraDriver
30. listopadu • 6:26

aha to patří vw Wolfburge šajze takže chápu dálší kepka co má každej:-)

mařas
30. listopadu • 23:24

Jestly je RS tuctovka tak máš recht:-D.
A co je špatnýho na vw???
Jediný co mě napadá jsou nepřiměřené ceny aut,ale co se celkem dlouho držej a padaj pomalu....
Jinak,jaký má výhody opel vs. vw,nebo škodovka???
Jestly na něco přijdeš tak ti koupim třeba lízátko:-D:-D:-D:-D

Moik
27. listopadu • 8:50

Nevycházela Calibra spíš z Astry jak z Vectry?

lukas
27. listopadu • 10:44

vzhledem k tomu, že měla s vectrou shodnej podvozek, palubovku a plno dalších prvků, tak bych to na tu astru moc neviděl ;-)

www.OpenPort.cz
27. listopadu • 11:38

Přesně tak. Navíc Calibra byla představaná o dva roky dříve než Astra. Tedy v 1989 zatímco astra byla představená na IAA ve Frankfurtu 1991

Rode
27. listopadu • 9:21

ne

emery
27. listopadu • 3:35

Tuchoni, není Kalibra, ale Calibra!

Doporučujeme

Články odjinud