Opel Astra začíná s cenou 319 900 korun. Diesel stojí o 75 000 korun víc

Automobilka nabízí na českém trhu novou Astru s devíti kombinacemi motoru a převodovky a čtyřmi stupni výbavy.

Nový Opel Astra dostal český ceník a hned začíná s akční nabídkou. Základní model s jediným atmosférickým benzínovým motorem 1.4 16V koupíte od 319 900 korun, nejlevnější diesel stojí 394 900 korun. Tříválec 1,0 l o výkonu 77 kW začíná na 349 900 korun, přikoupit si můžete i nový robotizovaný automat Easytronic za 25 000 korun.

Základní verze Selection dostala vedle plné bezpečnostní výbavy také klimatizaci (manuální), dálkové centrální zamykání, elektrická zpětná zrcátka s vyhříváním, elektrická přední okna, nastavitelný volant a rádio R300 s Bluetooth. Má i denní LED světla, úchyty ISOFIX vzadu, zadní dělená sedadla a další detaily. To je na základní výbavu docela slušné.

Zajímavosti | Technika | Hatchbacky | Frankfurt 2015 | Opel

Opel vysvětluje, jak dokázala nová Astra zhubnout až 200 kg

Vyšší výbava Enjoy přidává tempomat s omezovačem, audio systém IntelliLink s dotykovým displejem pro propojení telefonu, multifunkční kožený volant, palubní počítač, loketní opěrku, elektrická zadní okna a výdechy klimatizace pro zadní sedačky.

Výbava Dynamic doplňuje k výbavě Enjoy 17" lité ráfky, přepínač sportovního režimu, sportovní přední sedadla, černé čalounění stropu, systém Opel Eye a hlídání opuštění jízdního pruhu, lepší audio systém a další komfortní a optické detaily.

Nejvyšší výbava Innovation přidává k výbavě Enjoy automatickou dvouzónovou klimatizaci a sadu luxusních a komfortních doplňků včetně elektrické parkovací brzdy či bezklíčového odemykání a startování.

Nový Opel Astra — český ceník
motor výkon převodovka Selection Enjoy Dynamic Innovation
1.4 16V 74 kW/100 k 5st. man 319 900,- 339 900,- - -
1.0 Turbo 77 kW/105 k 5st. man 349 900,- 369 900,- 409 900,- 419 900,-
1.0 Turbo 77 kW/105 k 5st. EasyT 374 900,- 394 900,- 434 900,- 444 900,-
1.4 Turbo 92 kW/125 k 6st. man - 389 900,- 429 900,- 439 900,-
1.4 Turbo 110 kW/150 k 6st. man - 419 900,- 459 900,- 469 900,-
1.6 CDTI 70 kW/95 k 6st. man 394 900,- 414 900,- - -
1.6 CDTI 81 kW/110 k 6st. man 409 900,- 429 900,- 469 900,- 479 900,-
1.6 CDTI 100 kW/136 k 6st. man - 459 900,- 499 900,- 509 900,-
1.6 CDTI 100 kW/136 k 6st. aut - 499 900,- 539 900,- 549 900,-

Motor 1.6 Turbo zatím v ceníku nefiguruje, šestistupňový automat by měl dorazit i k dalším motorizacím včetně 1.4 Turbo. Motor 1.4 16V přijde do výroby na začátku roku 2016.

Pokud jde o inovativní prvky výbavy, tak za adaptivní LED světla dáte ve výbavách Dynamic a Innovation 35 000 korun a za AGR sedadlo řidiče rozumných 9000 korun. Obě přední sedadla AGR stojí 15 000 korun. Masáž a ventilace předních sedaček ale stojí dalších 45 000 korun. Systém automatického parkování stojí 20 000 korun, za kožené sedačky dáte 35 000 korun a na střešní okno si připravte 25 000 korun.

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků