Opel Astra si to namířil do Číny, jako Buick Excelle (první foto)

Nejrychleji se rozrůstající čínský automobilový trh se po modelu Buick Regal dočká i dalšího převlečeného Opelu. Bude jím nová generace modelu Astra, která se pomalu začíná objevovat i u našich prodejců. Do Číny ale přijde s jiným názvem, maskou a odlišnou nabídkou pohonných jednotek.

Buick Excelle, jak se tedy bude v Číně tento model jmenovat, se nejprve představí s trojicí různých benzínových agregátů. V nabídce nalezneme čtyřválce 1,6i, 1,8i D-VVTs a přeplňovaný 1,6 Turbo. Novinka se teprve v těchto dnech představila na probíhajícím autosalonu v Guangzhou a očekává se, že hatchback prorazí cestu potenciálně úspěšnější (na tamním trhu) verzi sedan.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Buick Excelle
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek