Opel Astra OPC: ostrý hatchback vstoupí do prodeje příští rok

Opel ukázal ostré provedení třídveřové Astry, které se bude v Británii prodávat jako Vauxhall Astra VXR. Jako základ poslouží provedení GTC, které se ještě ani nezačalo prodávat a na které se za pár týdnu zaletíme podívat v rámci prvních testovacích jízd.

Nejmladší OPC se postaví přímo proti VW Golf R nebo Sciroccu R. O pohon se stará dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec naladěný na maximum 280 koní a 400 Nm. Poháněna je samozřejmě přední náprava, a to přes šestistupňovou manuální převodovku. Vpředu pak najdeme také samosvorný diferenciál. Astra OPC zvládne maximální rychlost 250 km/h. Údaje o akceleraci zatím zveřejněny nebyly.

Novinka prošla testováním na legendárním Nordschleife. Vpředu najdeme zavěšení HiPerStrut, které využívá také větší Insignia OPC. Nechybí ani aktivní tlumiče FlexRide nabízející kromě obvyklých režimů Tour a Sport také ještě o kousek sportovnější nastavení OPC. O patřičný brzdný účinek se postarají brzdy Brembo. V interiéru najdeme sportovní volant, výrazně tvarované sedačky nebo předělaný přístrojový štít.

Na další podrobnosti si musíme počkat. Ostrý Opel by se měl začít prodávat v polovině příštího roku. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků