Opel Astra Lexmaul: na novinku se chystá další tuner

Nový Opel Astra ještě ani nedorazil na naše trhy a už jsou k dispozici první stylingové a výkonnostní pakety od německých ladičských společností. Pohotově zareagovala i firma Lexmaul, která se Opelům věnuje již několik let a sadu pro novou Astru začne nabízet začátkem příštího roku.

Na co se máme připravit? Návrháři připravili tentokrát poměrně decentně laděný bodykit, jenž u Astry jemně podtrhuje sportovní a dynamický charakter. Kromě předních a zadních spoilerů si můžeme všimnout i boční prahy a karbonovou masku chladiče, zadní část pak zušlechťuje decentní a ne příliš výrazní difuzor, jenž je zdoben dvěma páry chromových koncovek výfuku. Nabídka bude dále obsahovat různé sady 18-ti, 19-ti a 20-ti palcových litých kol.

Ohledně technických úprav toho firma nic neprozradila, těšit se však prý máme až na dvacetiprocentní nárůst výkonu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Opel Astra Lexmaul
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků