Opel Astra GTC Turbo: 170 koní pro motor 1.4 T od společnosti Irmscher

Irmscher představuje speciální sérii upravené Astry GTC. Základem je provedení s benzinovou přeplňovanou čtrnáctistovkou, která dostala vyšší výkon, nechybí ale ani snížený podvozek a další úpravy vnějšího vzhledu. Dohromady ovšem vznikne pouze 100 kusů.

Testy | Kupé | Opel

Test: Opel Astra GTC 1.6 Turbo – těšte se na OPC

Lidé od společnosti Irmscher dopřáli třídveřové Astře jinou masku chladiče, přední spoiler, výraznější boční prahy, spoiler se nastěhoval také nad zadní okno a nechybí ani difuzor, dvě dvojité koncovky výfuku nebo loga upozorňující na fakt, že nejde o úplně obyčejnou Astru. Vše podtrhují dvacetipalcová kola s pneumatikami 235/35. Irmscher nabízí dva designy.

Testy | SUV | Opel

Test: Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 – když i kompaktní je moc velký  

Interiér je kompletně čalouněný kůží, pedály jsou hliníkové a stejný materiál najdete také na použitých dekorech. Základní motor o objemu 1,4 litru posílil z původních 103 kW (140 k) na 125 kW (170 k). Podvozek pak používá sportovní odpružení a světlou výšku nižší o tři centimetry.

Irmscher zároveň ve své tiskové zprávě zdůrazňuje, že si případní zájemci mohou objednat cokoliv z této úpravy také samostatně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 57 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků