Opel Astra GTC Turbo: 170 koní pro motor 1.4 T od společnosti Irmscher

Irmscher představuje speciální sérii upravené Astry GTC. Základem je provedení s benzinovou přeplňovanou čtrnáctistovkou, která dostala vyšší výkon, nechybí ale ani snížený podvozek a další úpravy vnějšího vzhledu. Dohromady ovšem vznikne pouze 100 kusů.

Testy | Kupé | Opel

Test: Opel Astra GTC 1.6 Turbo – těšte se na OPC

Lidé od společnosti Irmscher dopřáli třídveřové Astře jinou masku chladiče, přední spoiler, výraznější boční prahy, spoiler se nastěhoval také nad zadní okno a nechybí ani difuzor, dvě dvojité koncovky výfuku nebo loga upozorňující na fakt, že nejde o úplně obyčejnou Astru. Vše podtrhují dvacetipalcová kola s pneumatikami 235/35. Irmscher nabízí dva designy.

Testy | SUV | Opel

Test: Opel Mokka 1.4 Turbo 4x4 – když i kompaktní je moc velký  

Interiér je kompletně čalouněný kůží, pedály jsou hliníkové a stejný materiál najdete také na použitých dekorech. Základní motor o objemu 1,4 litru posílil z původních 103 kW (140 k) na 125 kW (170 k). Podvozek pak používá sportovní odpružení a světlou výšku nižší o tři centimetry.

Irmscher zároveň ve své tiskové zprávě zdůrazňuje, že si případní zájemci mohou objednat cokoliv z této úpravy také samostatně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků