Opel Astra GTC Imrscher: turbo na LPG

Německý specialista na ladění vozů Opel do Ženevy přiveze modifikaci rychlé Astry GTC Turbo. Na tm by nebylo nic zvláštního, pokud by ovšem tento vůz netankoval kapalný plyn (LPG). Milovníci Aster jistě rádi uslyší, že se sada úprav dostane na trh již záhy a že bude kompatibilní se všemi současnými zážehovými motory Opel včetně základní „čtrnáctistovky“. Na pohon LPG upravená verze přeplňovaného čtyřválce s objemem 1,6 l přitom dává velmi slušných 180 koní.

Kromě toho Irmscher pro Astru GTC nabídne i tři optické sady. Základní S1 obsahuje novou masku chladiče, přední spoiler a křídlo na konci střechy, S2 přidává prahové spoilery a S3 pak vrcholí kompletní karosářskou přestavbou včetně osmnáctipalcových litých kol. Pro interiér si mohou zákazníci přiobjednat hliníkové obklady středové konzoly, madla ruční brzdy či pedálů, ale také kožené čalounění a koberečky Irmscher. 

Klepněte pro větší obrázek
Opel Astra GTC Imrscher
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

dnes | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků