Opel Astra GTC dostane maximálně 180 koní. Zatím…

Opel přivezl do Frankfurtu celkem čtyři novinky. Jednou z nich je třídveřová Astra GTC, která velmi úspěšně navazuje na své předchůdce. Nadcházející provedení bude lákat zákazníky nejen na efektně střiženou karoserii, ale také na upravený podvozek a podle všeho rovněž na zajímavé jízdní vlastnosti.

Opel již dříve zdůrazňoval, že Astra GTC se podstatně liší od základního pětidveřového hatchbacku. Vůz má světlou výšku sníženou o 15 milimetrů, ramena zadní nápravy jsou prodloužena, čímž narostl rozvor o deset milimetrů. Přidávalo se také na rozchodu kol. Vpředu přibylo 40 mm (1584 mm), vzadu pak 30 mm (1585 mm). Kromě toho dostala Astra GTC zavěšení předních kol HyPerStrut, které bylo převzatu z Insignie OPC. Zadní náprava využívá fintu zvanou Wattů přímovod.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Nabídka motorizací čítá celkem pět možností. K dispozici budou výkony v rozmezí 100 až 180 koní (1.4 Turbo, 1.6 Turbo, 2.0 CDTI) Ve Frankfurtu je k vidění také naftové provedení s agregátem 1.7 CDTI ecoFLEX vybavené systémem Start/Stop. Dieselová jedna-sedmička je k dispozici s výkony 110 k nebo 130 k. Za povšimnutí stojí Oplem až nápadné zdůraznění faktu, že přední zavěšení je konstruováno pro Insignii OPC s výkonem 325 koní. Že by tu někdo chtěl naznačit příchod něčeho jako Astra OPC? Určitě bychom proti tomu neprotestovali. Opel Astra GTC se začne prodávat ještě letos na podzim. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků