Opel Astra GSI: kompaktní rychlík trénuje (spy photos)

5 komentářů

ObiWanKenobi
31. března • 10:24

to znie ako dost slabe parametre, ked taky Megane ma s 1 turbom 180 koni, VW ma 211-265 koni... Ved Astra sport ma 1.6 turbo 180 koni...

realita bez maskovani
31. března • 11:05

mate na to typicky pohled, ktery nebudu pojmenovavat...- proc se hodin za vykony? tento motor diky dvem turbum bude velmi komfortni, maximum momentu pocitam od 1500 do 5000 rpm apod. to nema ani jeden dany konkurent. takze to, ze ma neco dve turba nemusi znamenat, ze to musi mit vetsi vykon jak jiny motor s turbem. 2,0Turbo motory mivaji mensi vykon, jak atmosfery Hondy ci Renaultu ;)GSI je jenom miren sportovnejsi verze, to prave prijde s OPC a pokud to vse dopadne, tak tento motor bude v OPC s vykonem 280 PS ;)

Bořek Hudák (bhudak)
31. března • 13:06

Otázka spíš je, jestli to stojí za to, mít v autě o další věc navíc, která se muže porouchat a která taky při výrobě něco stojí, než vyladit obyčejnej dvoulitr s jednim turbem. Viz 2,0TSI 147kw, který zatim svým projevem nemá moc konkurentů.

Infinity
31. března • 13:16

Redakce má zřejmě špatné informace, 190 koní bude Bi-Turbo, ale je to diesel a zanedlouho bude nejsilnější naftovou motorizací i pro Insignii.
Jinak Opel má benzín 2.0 T 162 kW 350 Nm, který se dává do Insignie a existuje i jeho ostřejší verze (Opel GT) a tam dává dokonce 194 kW 353 Nm.... B-]

cynik
31. března • 11:03

Niekedy dvojturbo je pouzite len na to, aby krivka krutiaceho momentu v zavislosti od otacok bola krajsia... Proste softturbo na to, aby to islo sice s menej vykonom ale lepsie dostupnym v sirsom pasme otacok.

Doporučujeme

Články odjinud