Opel Astra dostane dvě sportovní verze GSI a OPC

Opel podle všeho uvede hned dvě sportovní verze nové generace hatchbacku Astra. Základní se bude jmenovat Astra GSI, ostřejší pak Astra OPC (v Británii VXR). Naznačil to šéf značky Vauxhall (Opel pro britský trh) pro magazín Autocar.

Oba modely dostanou údajně dvoulitrový čtyřválec s přeplňováním, ale zatímco Opel Astra GSI bude v zásadě jen silnější civilní Astra s trochu sníženým podvozkem a většími brzdami, Astra OPC bude pravověrný ostrý hatchback se samosvorem a adaptivním podvozkem.

Hatchbacky | Premiéry | Frankfurt 2015 | Opel

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Astra GSI má nabídnout výkon 250 koní, což by ji postavilo vedle Focusu ST nebo Golfu GTI. Ostrá Astra OPC má pak mít minimálně 300 koní. Standardem bude manuální převodovka, ale Astra GSI by mohla být k dispozici i s automatem.

Opel Astra GSI, pro kterou je ve hře i silný diesel, by měla dorazit na trh už příští rok, ale na Astru OPC si zájemci ještě několik let počkají. Původně totiž měla Astra OPC výhradně třídveřovou karoserii a takový model se zatím ještě ani nepředstavil.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků