Opel Astra: čtyřdveřový sedan se představí v Moskvě

Rodina řady Astra se brzy rozroste o dalšího člena. Po pětidveřovém hatchbacku, kombi a třídveřovém GTC přichází další karosářská verze. Tentokrát jde o čtyřdveřový sedan s rozměry 4658 mm délka, 1814 mm šířka a 1476 mm výška. Rozvor náprav má hodnotu 2685 mm a zavazadelník v základu pojme 460 litrů. Zadní sedadla jsou dělená v poměru 60:40 a po jejich sklopení odveze nový sedan až 1010 l.

Testy | Kombi | Opel

Test: Opel Astra ST 2.0 CDTI – naftový premiant?

Na začátek je připraveno celkem sedm motorizací, přičemž čtyři jsou benzinové (rozsah výkonu od 74 kW do 132 kW) a tři naftové (70 kW až 96 kW). Opel zdůrazňuje dieselovou jedna-sedmičku EcoFlex se systémem Start/Stop nabízenou ve verzích 81 kW a 96 kW. Ta by měla dokázat jezdit za méně než čtyři litry nafty na 100 km a s produkcí emisí CO2 se dostat těsně pod hranici 100 g/km.

Kupé | Opel | První svezení

Opel Astra GTC: první jízdní dojmy

Opel očekává největší zájem o Astru s karoserií sedan především na ruském a tureckém trhu. Tomu samozřejmě také odpovídá světová premiéra, kterou výrobce naplánoval na autosalon v Moskvě.  

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků