Opel Astra 2,0 CDTI EcoFlex: 4,5 l/100 km

3 komentáře

Riwal
6. dubna • 21:59

Podrobné detaily, které v článku chybí jsou zde:Z bezpečnostních důvodů a pro pohodlí cestujících, regulátor teploty a posilovač brzd, regulace podtlaku brzd je i nadále aktivní v režimu 'Autostop'.
Když se situace změní - například pomalá jízda- řidič může ručně deaktivovat systém tlačítkem ECO.Pro funkci Start / Stop systému musí být splněna tato kritéria : Kapota je zavřená
Dveře řidiče jsou zavřené
Bezpečnostní pás řidiče je zapnutý
Motor je dostatečně zahřátý
Baterie je dostatečně nabitá
Venkovní teplota je nad 0 ° C (v mrazu, by 'Autostop' režim stále více omezoval)
Odmrazování skel není aktivováno
Pokud je klimatizace zapnutá, teplota v kabině výrazně nemění od nastavené hodnoty
Dostatečný podtlak v brzdách
Regenerační cyklus filtru pevných částic není aktivován Jestliže se jeden z výše uvedených parametrů se změní, zatímco je motor vypnutý ('Autostop' režim), může se automaticky znovu nastartovat.
Během 'Autostop' režimu, který trvá maximálně pět minut jsou vypnuty energeticky náročné komponenty, jako například- vyhřívání zadního skla a bočních zrcátek, zatímco jiné komponenty se přepnou na úsporný režim. Elektrický proud do informačního systému je vždy zajištěn tak, aby například navigační systém, nemusel být znova naprogramovaný při opětovném nastartování motoru. Start / Stop systém v Opelu Astra 2,0 CDTI se skládá z více než 20 sub-systémů a nových komponentů, včetně: Zesíleného startéru (a alternátoru), který zajišťuje bezproblémovou funkci zůstane funkční i po celou průměrnou životnost auta.
Vysoce výkonná AGM baterie (Absorbent Glass Mat), která zaručuje maximální spolehlivost elektrického systému a motoru schopnost začít bez prodlení kdykoli startovat.
Inteligentní baterie je navíc vybavena čidlem, které poskytuje informace o stavu aku, a tím zajištujě spolehlivost a konzistentní kvalitu akumulátoru.
Zvláštní řízení energie, kterým je automobil vybaven zodpovídá za bezporuchový chod systému a bezproblémové nastartování motoru.

sargis
7. dubna • 9:59

Odkial mas tieto info? Zaujimalo by potom ma aj porovnanie s inymi autostop systemami...

Riwal
8. dubna • 16:59

Info pochází z anglického překladu oficiální tiskové zprávy Opelu.Jinak automatický režim systému Start/Stop nazvaný Autostop funguje obdobně jako u jiných výrobců a dá se použít například při stání na semaforu, nebo železničním přejezdu. Motor se sám vypne po zařazení neutrálu a uvolnění pedálu spojky. Pokud se světlo na semaforu změní na zelenou, nebo projede vlak, stačí jednoduše znovu stisknout spojku a zařadit jedničku, agregát opět naskočí.

Doporučujeme

Články odjinud