Opel Astra 2.0 CDTI BiTurbo: vrcholný diesel pod další kapotou

Už když Opel představoval Insignii osazenou vrcholným dvakrát přeplňovaným naftovým čtyřválcem, bylo jasné, že se stejný motor postupně nastěhuje do dalších modelů. Jako první po Insignii následovala menší Astra. Dvakrát přeplňované naftové provedení vstoupí na trh ještě do konce letošního roku a to jak ve verzi GTC, tak v kombinaci se základním pětidveřovým hatchbackem. Zkrátka nepřijdou ani zájemci o kombi.

Testy | Zajímavosti | Technika | Kombi | Palivo | Design | Opel

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi BiTurbo - pro náročné

Parametry motoru jsou samozřejmě stejné jako u větší Insignie. Agregát vyprodukuje maximální výkon 195 k a točivý moment vrcholí na 400 Nm. Základní hatchback díky tomu zvládne maximální rychlost 226 km/h, zbylé dvě verze jsou o něco pomalejší. Spotřeba by se měla pohybovat kolem hranice pěti litrů a to i zásluhou systém start/stop, který je pro dvakrát přeplňovaný dvoulitr standardem. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků