Opel Antara 2011: silnější motory a další změny pro nový rok

Po spřízněném Chevroletu Captiva prošlo modernizací pro modelový rok 2011 také SUV Opel Antara. Jelikož na trhu zatím není příliš dlouho, jsou novinky pouze decentní a konstruktéři se snažili robustní vůz především přiblížit nejnovějším Opelům včetně Astry a Merivy.

Na první pohled si na Antaře 2011 všimneme nové masky chladiče s méně nápadným logem a přepracovaného nárazníku s většími mlhovkami. Změnila sed též optika zadních svítilen a devatenáctipalcové litá kola se dočkala nového vzhledu. Uvnitř zaznamenáme nově tvarovanou středovou konzoli a svěží čalounické materiály v nových barvách.

Nejdůležitější modernizací prošla nabídka pohonných jednotek, z nichž všechny nyní plní emisní normu Euro V. Horkou novinkou je premiéra vznětového čtyřválce 2,2 CDTI dodávaného ve výkonových stupních 163 a 184 koní (120 a 135 kW), což je o 36, resp. o 34 koní více než u dosavadních verzí. Obě provedení jsou k mání s manuálními i automatickými převodovkami (ve všech případech šestistupňovými), slabší z nich se vyrábí alternativně s pohonem předních, nebo všech kol. Zážehový čtyřválec s objemem 2,4 l posílil o 30 koní na výsledných 170 koní (125 kW). 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Antara 2011
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Chevrolet Captiva 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků