Opel Ampera zná svou cenu, pod milion jej nekoupíte

Opel oznámil, že začíná přijímat objednávky na svůj „opačný hybrid” jménem Ampera. Jde o evropskou verzi Chevroletu Volt, který jsme vám se všemi podrobnostmi představili docela nedávno, oproti němu jej ale krom jiného vzhledu odlišuje též cenovka. Zatímco Volt je k mání v Americe za 41 000 dolarů (cca 740 000 Kč), Ampera se začne na starém kontinentu prodávat za cenu 42 900 euro, což je cenovka o poznání tučnější (přes 1 050 tisíc Kč). Ale to s ohledem na odlišné daňové systémy a cenově obecně níže posazený americký trh není až takové překvapení.

Definitivní českou cenu zatím neznáme, ale i místní zastoupení Opelu zatím hovoří o cifře 42 900 Eur, která se s ohledem na rozsah základní výbavy může ještě lehce změnit. Pod milion korun ale vůz pořídíte zřejmě jen stěží.

Pokud vás Ampera oslovila natolik, že již nyní nemůžete dospat jejího příchodu na trh, Opel rád přijme vaši ojednávku. S prvními dodávkami Ampery ale počítá až ve čtvrtém čtvrtletí 2011, na svůj nový vůz si tedy přibližně rok počkáte.

A pokud se o německé novince chcete dozvědět více, veškeré technické detaily najdete v již odkazovném představení Voltu, který s ní sdílí do puntíku stejnou techniku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Ampera na snímcích z loňského ženevského autosalonu
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2008
Stav: 152 734 km
Cena: 75 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků