Opel Ampera: „elektrovůz“ přistižen v produkční podobě (spy photos)

27 komentářů

capino
30. července • 19:00

Proč mi to připomíná posledního Civica:-O

Zlepšovatel
30. července • 8:40

500km je poměrně málo na jedno natankování. Jak velká asi bude nádrž a kolik paliva (benzínu nebo třeba LPG či CNG?) by to asi mohlo spotřebovat pro dobíjení na tu dojezdovou vzdálenost?

Vana666
30. července • 13:25

no u těchhle hybridů udávají spotřebu obvykle kolem 1,5 ltr/100km, takže na těch pět set kiláků jim stačí bohatě osmilitrová nádrž :-D

Zlepšovatel
30. července • 15:25

Tak to by byla paráda, pokud by opravdu stačilo vozit 10l kanystr a dojezd by se zvýšil na cca 1000km. :-D

Honza
30. července • 14:15

Jenže on spalovácí motor tam je k dobíjení akumulátoru, tedy prodloužením dojezdu a nedokáže v městskem a příměstskem provozu to dobít úplně je to plug-in hybrid. Ten musíte plně dobít až z externího zdroje.
Protože bateriím škodí nízké teploty v našem podnebném pásu normální, budou ztrácet kapacitu a po dvou letech budete rád za dojezd 300km. Proto ta narážka na zmenšování nádrže.Jinak pokles kapacity je nereklamovatelný.

Nommo
31. července • 12:46

A není to tak,
že prostě bude benzinový motor generovat el. energii pro provoz?
To přece nebude vadit, že baterky nejsou plně nabité?! :-O

Honza
31. července • 14:29

..ne nebude.
Ono by to chtělo si to o tom autě něco zjistit . Spalovací motor má začít dobíjet baterii za normálních okolností, až při poklesu kapacity pod určitou hodnotu.
Spíš než hybrid to je to je elektromobil kde spalovací motor prodlouží jen dojezd.

Honza
30. července • 10:34

Na jednu nádrž ( 35l ) ze svou benzínovou 1,6kou dávám 500km běžně.
Jen narozdíl od toho auta na balerky, mě neklesá rapidně dojezd zapnutím klimatizace , puštěním audia , nebo roční dobou, nebo stářím nádrže. Ani natankovat netrvá několik hodin.

FSH
30. července • 11:22

baterie se dobíjí průběžně z konvenčního benzínového motoru. Tj. nemusíš čekat několik hodin každých 500km :-D Nemluvě o tom, že elektrický kompresor klimatizace má větší účinost, než ten tvůj mechanický, byť se spojkou... B-]

Honza
30. července • 12:06

- Volt je plug-in
- konvenčnímu vozu se při -15 nezdrcne nádrž o několik desítek km
- konvenčnímu vozu se po dvou letech nezmenší nádž trvale a její výměna nestojí vic než 50% ceny vozu.

FSH
30. července • 19:05

to že je plug-in neznamená že nemá benzinový motor fungující jako generátor :-P

mv
30. července • 8:47

bože bože, a kolik asi tak maj dneska na jedno natankování běžně dojezd benzínový auta?

Radek
30. července • 10:19

Moje auto ujede na nádrž 800km, ale těch 500km může klidně stačit, prostě to bude auto na krátké cesty. problém bude asi cena, jestli bude stát víc jak 500tis., tak si to málokdo koupí

FSH
30. července • 11:19

500km je při dnešní hustotě čerpacích stanic ok. Auto není z kategorie dálničních křižníků ;-)Ad cena: Rozhlédni se kolik bláznů si koupilo předraženého Priuse... :-))

_dave_007
30. července • 8:28

Elektromobil a od Opelu! Opel je prece sracka, tak nechapu co si to dovoluje. Neprislusi mu delat nejake pokrokove technologie, ale ma drzet hubu a krok. Od novych technologii tu mame BMW a Mercedes, protoze ti jedini se v tom fakt vyznaji.( Aspon to rikali chlapi u piva. :-D:-D:-D:-D )

88.102.183.xxx
30. července • 23:02

ty jsi sračka,kloučku!!!!!!!!!!!!! a tobě nepřísluší hodnotit opel!!!!!!!!!!!!!! běž raději do té své hospody na pivo a poslouchej ty chytrý řeči od chlapů.

petra_24
30. července • 11:18

Osobně vlastním MB E-klasse současné generace ale predtim jsem mela mimo jine i opel a mohu vam ze svych zkusenosti rici, ze vse kazde auto ma sve vyhody a nevyhody, stejne tak i normalni a prumerne automobilky jako Opel dokážou občas vymyslet technicky skvělá řešení. Bohužel Opel je tu u nás v nemilosti, hlavně kvůli nepovedenému typu Kadett, kterého jsem mimo jiné také měla, protože nyní osobně vlastním MB E-klasse současné generace.U Opelu e nezbytně nutné v příštím pololetí důrazně proprocesovat utilitární audit, stejně tak jako u tohoto elektromobilu v neposlední řadě akutně rozsystematizovat aktuální náklady. Vize prodeje vozu Amper a prosperity celého Opelu klade za cíl do konce roku pravidelně hodnotit ne-obchodní součásti a s důrazem na píár oddělení je nezbytné částečně ekonomizovat labilní informace. Ale ráda bych rovněž všechny upozornila, že osobně vlastním MB E-klasse současné generace a nevím zda kreditku budu moci roztahovat tak dlouho, aby mi můj padesátiletý přítel tohoto opela koupil (osobně nyní vlastním MB E-klasse současné generace)

deff
30. července • 15:27

Prosim te, co to vlasnis, nejak jsem to z toho textu nedokazal vycist...

TomAtom
30. července • 13:09

proprocesovat utilitární audit????? co jsi za pipinu?:-D:-DB-]

dtsmaniac
30. července • 13:19

Klíd šulíni, to je fake, petra_23 je registrovaná, vysledujte si IP adresu...

Tomas B
30. července • 15:14

to je starší ségra petry 23 a radka ;-)

dtsmaniac
30. července • 13:20

aha, asdf, tak to by sedělo :-D

Brouk
30. července • 12:45

asdf, bez si lecit frustrace ze vcerejsi diskuse nekam jinam, to same dave 007.

tralalaaaaaa
30. července • 13:52

B-]B-]B-]

jirka
30. července • 11:09

Ty lamo nachcaný bavoráci asi tak přijdou z něčim revolučnim proč by taky do předražený koncepce BMV případně mercedesu se přece nebude srát nějakej levnej elektromobil. jinak opel patří koncernově pod chevrolet a o elektromobilu už se tam mluví spoustu let.

Egi
30. července • 12:49

eee, patří koncernově pod General Motors....

FSH
30. července • 11:18

Opel Ampera = Chevrolet Volt B-]

Doporučujeme

Články odjinud