Opel Adam S: (skoro) sériové provedení má 150 koní a jede 220 km/h

Ačkoli jde prý zatím jen o studii, na sériové podobě Adamu S se toho zřejmě již mnoho nezmění.

Po boku tříválce Opel Adam 1,0 SIDI Turbo a „softroadové“ verze Opel Adam Rocks se v Ženevě objeví také předobraz špičkové verze modelové řady Adam s doplňkovým označením S. Její pohon zajistí zážehový čtyřválec 1,4 EcoTec s přeplňováním, točivým momentem 220 Nm a výkonem nastaveným na 150 koní (110 kW), a tak se Adam S stane s přehledem nejvýkonnější verzí celé řady Adam.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Adam S, zatím prý jen jako studie

Přední kola bude pohánět skrze šestistupňovou manuálně řazenou převodovku a vozu zajistí dosažení nejvyšší rychlosti 220 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h zveřejněno nebylo, ale my hádáme něco kolem 7,5 s. Na ženevský stánek Opelu Adam S dorazí opatřen osmnáctipalcovými litými ráfky s pneumatikami 225/35 a posílenými brzdami s rudě lakovanými třmeny. V předních svítilnách jsou vestavěny zdroje LED pro denní svícení a změnilo se nastavení podvozku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér je laděn sportovně a doplněn bohatou výbavou

Samozřejmostí je sada nových aerodynamických doplňků s výrazným spoilerem nad zadním oknem a ozdobnou koncovkou výfuku. Upravenému interiéru této „žehličky“ dominují anatomická, kůží čalouněná sedadla Recaro s vestavěnými hlavovými opěrkami, těšit se můžeme také na pozměněný přístrojový štít, kontrastní červené stehování, samočinnou klimatizaci nebo nejnovější provedení multimediální palubní soustavy IntelliLink.

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků