Opel Adam s novým tříválcem 1,0 SIDI a úpravami pro rok 2014

4 komentáře

lenka
7. srpna • 16:10

Už i Opel zjistil, že verze se starým motorem je totální nesmysl. Black link mi žere 10.4/100 km a nejede. Mrtvý bod u zpětných zrcátek je tak velký, že jsme několikrát málem bourali. Radio komunikuje pouze s iphonem, čili ja se Samsung S5 mužů jít tak maximálně někam. Suma sumárum za tu cenu co jsme platili jsme mohli koupit mnohem líp. Já bych znovu do Opel Adam ne vrazila ani haléř. Ani s novými motorem...

lenka
7. srpna • 16:10

Už i Opel zjistil, že verze se starým motorem je totální nesmysl. Black link mi žere 10.4/100 km a nejede. Mrtvý bod u zpětných zrcátek je tak velký, že jsme několikrát málem bourali. Radio komunikuje pouze s iphonem, čili ja se Samsung S5 mužů jít tak maximálně někam. Suma sumárum za tu cenu co jsme platili jsme mohli koupit mnohem líp. Já bych znovu do Opel Adam ne vrazila ani haléř. Ani s novými motorem...

lenka
7. srpna • 16:07

Už i Opel zjistil, že verze se starým motorem je totální nesmysl. Black link mi žere 10.4/100 km a nejede. Mrtvý bod u zpětných zrcátek je tak velký, že jsme několikrát málem bourali. Radio komunikuje pouze s iphonem, čili ja se Samsung S5 mužů jít tak maximálně někam. Suma sumárum za tu cenu co jsme platili jsme mohli koupit mnohem líp. Já bych znovu do Opel Adam ne vrazila ani haléř. Ani s novými motorem...

Fantomas
18. února • 9:15

„nová měřítka mezi tříválcovými motory s hlučností a vibracemi překonávajícími spoustu čtyřválcových motorů“
To je moc hezky řečeno :-)

Doporučujeme

Články odjinud