Opel Adam S jede do Paříže a pak rovnou do výroby

Studii Opel Adam S už jsme si mohli prohlédnout na jaře, ale tehdy se skutečně jednalo jen o testování reakcí veřejnosti na malou kapesní raketu. Opel se nakonec rozhodl rychlého Adama S postavit a světu ho ukáže na autosalonu v Paříži.

Pod kapotou se proti původním předpokladům vlastně nic nezměnilo. Pohon obstarává poladěná verze motoru 1.4 Turbo, která na přední kola posílá přes šestistupňový manuál výkon 110 kW (150 koní) a točivý moment 220 Nm. Malý Opel Adam S zvládne stovku za 8,5 sekundy a rozjede se na 220 km/h.

Retro | Život řidiče | Fascinace | Sedany | Opel

Opel Commodore C (1982) nás odvezl proti proudu času

Oproti běžnému Adamovi se model S liší především nastavením podvozku, který má být nejen blíže k zemi, ale má mít i jinou geometrii pro rychlejší reakce a potlačení nedotáčivosti. Úprav se zřejmě dočká i řízení a motor snad bude vydávat atraktivnější zvuk. Nedá se ale předpokládat, že na sníženém podvozku a základních 17" kolech pojede Adam S jako po vzduchovém polštáři...

Opel ještě nezveřejnil informace o cenách, ale ty se dozvíme prý už v Paříži. Prodej má být zahájen v listopadu, objednávky bude automobilka přijímat už po zveřejnění cenové politiky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků