Opel 24 hodin aneb Jak se vymetají sklady

S vidinou slev až 200 000 Kč a mimořádně výhodných cenových nabídek doplňků a příslušenství zavítaly do tuzemských dealerství Opel během uplynulého pátku a soboty stovky zájemců o nový automobil. Mimořádně výhodná nabídka non-stop kampaně „Opel 24 hodin“ se odrazila v prodeji až těžko uvěřitelných 492 automobilů značky Opel za jediný den. I přesto, že tuzemský trh s osobními auty oslabil, se týmu Opel a dealerům značky podařilo dosáhnout ještě lepšího výsledku než v loňské kampani.

„Kromě absolutního čísla prodejů nás velmi těší i to, že největší poptávka byla o novou Astru - to svědčí o zájmu, kterému se naše ambiciózní novinka těší mezi zákazníky,“ řekl Jan Řepa, marketingový manažer značky Opel pro ČR a SR. Na druhém místě se umístila Corsa s čerstvým faceliftem a akčním provedením Edice 111 se slušnou výbavou za příjemnou cenu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
A o dalších 486 aut více prodal Opel za jediný den v České republice...
Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 39 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků