Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

Seznam kapitol
  1. Volkswagen up!
  2. Fotogalerie: Volkswagen up!

Volkswagen modernizoval svého nejmenšího zástupce modelové řady. A i když to není na první pohled patrné, změny rozhodně stojí za zmínku. Velkou novinkou je příchod silnějšího přeplňovaného motoru.

Začneme ale designem, jehož změny rozeznáte jen v případě, že máte up! velmi dobře nakoukaný. Došlo na jemné úpravy nárazníků, světlomety mají novou grafiku, ty přední pak disponují LED technikou pro denní svícení. V nabídce jsou zároveň nové typy kol, a to až do rozměru 17 palců. 

Testy | Zajímavosti | Design | Volkswagen | Premiéry | Fascinace

Test: Volkswagen Up! - kouzlo „pěti“ dveří

Interiér je o něco hodnotnější než tomu bylo v minulosti, kvalitnější materiály doplňuje ambientní osvětlení, které se liší barvou v závislosti na verzi — vrcholné provedení High up! svítí bíle, oranžově svítí cross up! a modrou elektrický e-up!. Nový design mají také sedadla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jemně přepracovaný design, LED denní svícení, nové barvy a také nový přeplňovaný tříválec s výkonem 66 kW (90 koní), to je v kostce modernizovaný Volkswagen up!

Příplatkový multimediální systém disponuje pětipalcovým barevným displejem s podporou chytrých telefonů až do úhlopříčky 5,5 palce, díky kterému můžete svůj telefon využít jako plnohodnotnou navigaci.

Základní motory v podobě atmosférického litrového tříválce v naladění na 44 kW (60 k) a 55 kW (75 k) zůstávají, k nim ovšem přibyl nový motor 1.0 TSI, který skrývá ten samý přeplňovaný tříválec, jaký najdete třeba i u Octavie. Jeho výkon je však snížen na 66 kW (90 k), možná si tím ale jen Volkswagen připravuje prostor pro sportovnější verzi, která klidně může dostat oněch 115 koní.

Technika | Škoda | Sportovní auta | Kombi | První svezení | Škoda Octavia | Nová Octavia

Škoda Octavia s tříválcem 1.0 TSI ostudu neudělá [první jízdní dojmy]

Navzdory četným vylepšením je up! levnější než v minulosti. České zastoupení ceny zatím ještě nepředstavilo, v Německu vás ale základní provedení přijde na 9850 eur, což je v přepočtu 266 tisíc korun.

Následující kapitola
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2000
Stav: 156 244 km
Cena: 25 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků