Omlazený Lexus LS460 a LS600 oficiálně

Po nedávném úniku brožury faceliftovaného Lexusu LS není tento krok ze strany japonské automobilky už žádným překvapením. Lexus se rozhodl držet krok s ostatními konkurenty a pro svou vlajkovou loď přichystal jemnou omlazovací kúru. Změna tvarů se přitom týká především verzí 460, 600 a nové sportovní verzi s přívlastkem SZ.

Samotné změny tedy nejsou příliš výrazné, avšak to rozhodně není na škodu. Facelift zahrnuje jemnou úpravu předního a zadního nárazníku, předních světlometů a zadních koncových světel. Všimnout si můžeme i změnu masky chladiče a v katalogu najdeme několik nových typů litých kol. Lexus prý doplnil i nové prvky do standardní výbavy a těšit se můžeme i na několik blíže nespecifikovaných podvozkových úprav. Podobně by na tom měl být i hybridní pohonný systém, jenž se taky dočká několika vylepšení.
Nic jiného nám tedy nezůstává, než si počkat na oficiální informace přímo z frankfurtského autosalonu, kde se faceliftovaná limuzína představí vedle předprodukční verze kompaktního modelu LF-Ch.
Klepněte pro větší obrázek 
Inovovaný Lexus LS600h
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 205 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků