Omlazený Hyundai ix20 přichází. Výroba začne v květnu

Hyundai ix20 má za sebou facelift, který přinesl klasické věci od upraveného designu, přes novou převodovku, až po motory plnící emisní normu Euro 6. Případní zájemci o novou variantu tohoto modelu se dočkají už brzy. Výroba modernizované verze odstartuje v Nošovicích v květnu.

Srovnávací testy | Škoda | Hyundai | Názory | Škoda Fabia

Hyundai ix20 vs. Škoda Fabia Combi: Opravdu víc než jen kombi?  

Malé MPV ix20 se na trhu objevilo v roce 2010. Od té doby prodala automobilka Hyundai téměř 200 000 exemplářů. Nemalému zájmu se tento model těší také na českém trhu. Podle tiskové zprávy se za první dva měsíce letošního roku u nás prodalo 699 vozů.

Facelift pro ix20 poznáte podle nových světel, jiné masky chladiče, nový design mají také kryty kol i lité disky. V nabídce najdeme stále motory o objemu 1,4 a 1,6 litru. V případě naftových jednotek vzrostl točivý moment na 240 Nm (1.4 CRDi) a na 260 Nm (1.6 CRDi). Benzinovou šestnáctistovku můžete kombinovat se šestistupňovým automatem, který nahradil čtyřstupňovou převodovku.

Testy | Luxusní auta | Sedany | Hyundai

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Hyundai bude nabízet také model ix20 BlueDrive, což je ekologická verze, která má pneumatiky s nízkým valivým odporem, systém rekuperace kinetické energie a aktivní klapky v masce chladiče. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků