spz dat z osvětlenim do narazniku a čelo pěkně hladke tj kufr
Světla jsou od toho, aby dobře svítila a to se pozná až v provozu, ale po estetické stránce za 5.
Ty světla na předku jsou prostě odporný o tom je zbytečný diskutovat a pokud i ruský novinář řekl když to uviděl že škoda si tím zadělala na velký malér a aby se nedivila že to lidi neskousnou a nebudou to kupovat.Je to do očí bijící problém a škoda jak se ukázalo ignoruje všechny kolem sebe a tím tu věc ještě víc podkopala důvěru zákazníku a za to by měla ODVOLAT CELÝ VEDENÍ pokud to nechává dojít až do výroby.Je to chyba škody že nenechala provýst studii o líbivosti modelu a rovnou to tam dala a ani mrknutím oka neuznala svou chybu a řeči o rozlišení modelů považuju jen za trapnou výmluvu prominte pane Kaban ale tohle je něco co byjste měl opravdu přehodnotit a nevnucovat něco o co opravdu není zájem a rozdělit světla takto považuju za nesmysl tak si to aspon nechte poradit od lidí co škodu mají opravdu rádi a pokud teda to tak obhajujete měl by jste vy sám tento model vlastnit at všem ukážete že se zbytek národa plete .3-[3-[3-[3-[3-[3-[
Mně je celkem putna jak auto vypadá z venku, ale musí byt pohodlné, bezpečné, spolehlivé a musí mne padnout do ruky. A to pro mne Octavia splňuje. Někdy mně připadá, že lidé by chtěli výkonově Lambo, vzhledu Volva s velikostí karavanu a pohodlím Bentley za cenu Dacie.
v dnesnej dobe je uz skoro jedno co kupis, vsetky auta su +- dobre.
Obdivuji pana Kabaně, že to dokázal na schvalovačkách prosadit !!!!Vzpomínám si jak v rozhovoru při představování OIII popisoval jaké sváděl boje při schvalovačkách kvůli zadnímu prolisu u spézetky. A to je ve srovnání s tímhle čtyřokem vpředu vyložená prkotina.Takže prosadit tyhle světla musel být od Kabaně vyloženě vyjednávací majstrštyk. Klobouk dolů. Je otázkou, jestli to stálo za to.
Live je to pěkné, jde o zvyk. Nadávají ti, co to neviděli, zrovna jako nadávali na facelift OII. Takovej klasickej folklór kontra party českejch pepíků, co tvrdí, že oni nejsou český pepíci, co jezdí ve škodofkách, protože mají bolševickej design, ale přitom ladí deformovaného asiata nebo volítanou vránu po smrti :D
zvyknut sa da aj na sibenicu, ale ten o2 facelift vyzera zvratkovo aj po rokoch.
Ja ja, ein betrofener Helmut von Niedersachsen. ;-)Jasne. Kdo neskace, neni Cech. Kdo nekupuje Oktu (kazde 3 roky novou) neni Cech. Kdo umi i nejaky jiny jazyk nez Cestinu, neni Cech. A kdo nehodla zatocit s 'kontra partou', taky neni Cech.Cloveka muze hrat na dusi jedine to, ze podobni 'hrdobci' jsou snad ve vsech narodech. Takze je to nestesti celeho sveta!
Mistrě Jane Husi, není Vám zima?
A to jsko že ty bumerangy místo světel se u faceliftu OII povedly? A to ti napovídal kdo?
Světe drž se, má to už i USB vzadu a magnetickou svítilnu co se může hodit :-D:-D:-D
Nejhorší facelift století...opět Škoda Octavia !!!Hnusné.
Skodovku ani ne posmrti, mám X-traila v plný palbě, superrrr, blbci skofkáři.....
...odporné
Jste uplne stejnej jako vetsina...uááá JA MAM X.TRAIL (nebo cokoliv jinyho) A JSEM NEKDO...ostatni jsou debilove protoze jezdi v jinych autech....jak české..a odporé...
X-TRAIL je pěkný SUV , jenže nemá slušný motor.1.6 dci od Renaultu je dobrý tak do malýho Kaškaje..:-))
sumi: Však si ho můžeš koupit s 2.0 dCi 130 kW. Sice to také není žádné terno na takového mastodonta, ale určitě lepší jak 1.6.
Pockal by som si co na to povie trh a ake budu predajne vysledky. Vidim, ze na tomto fore je dost dizajnerov co tomu fakt rozumeju.B-]:-D
Skutecne velice rozumne dat jednotlivym modelum vlastni identitu. Predevsim pak po temer dekade sjednocovani designu cele modelove rady. :-PSkodovka ovsem spravne vytusila, ze to fungovat bude. Volici zvolili Zemana prezidentem, protoze si po 8 letech jiz nepamatovali, co je zac. Takze vlastni identita ted bude trhak - tedy predevsim kapes kupujicich.
Dávat dohromady automotiv a politiku, tak na to musí mít člověk skutečně rozevřenou náruč.
Mlhovky a dalkova spolecne a za slunneho dne, coz? :-D
prodeje rozhodnou, pokud budou vyšší, tak se asi hodně lidí bude muset Kabaňovi omluvit.
Myslíš, že na prodeje Octavie opravdu má takový vliv design? Ale notak...
No máš snad pocit, že Octavia je technicky o světelné roky lepší než konkurence? Já ne. Ničím jiným, než designem nebo technikou nebo od obojího trochu její druhé místo v prodejích nižší střední v Evropě těžko vysvětlí, snad jenom nějaká teorie spiknutí, ale na ty já nevěřím.
Provozni naklady + sleva od prodejce... design se resi mozna narazove u vyssiho/vysokeho managementu, ve zbytku fleetu nema vliv, tim spise, ze designy jsou spise diskutabilni nez 'spatne'.
Asi jo. Podle vetsiny diskutujicich Skodovka okupuje fleety a v akovem pripade muze pozice spise ztracet.Jinak hodne sluzebaku je "na vyber", 2-3 predvolene znacky a podobne. Pak se odpor k tomut odesignu projevit muze.
To voni se mu mozna i vomluvej. Ale rida skodovky to bude muset tak nejak politicky obhajit soudruhum z vlkohradu. Rozkaz znel totiz jasne: Nekanibalizovat! :-))
Skoda Octavia 3.5: Design, ktery pri havarii prezije i posadku - protoze je nabouranej uz od vyroby B-]
Vypada to dobre - me se napr. libi o 100% vic nez predchozi model.. Nekomu se proste libi a nekomu ne.. To je v poradku a komu se nelíbí tak sahne jinde, jak proste..
Nevim co blbnete, cesky sluzebni auto ma trochu jinej dizajn nez starsi cesky sluzebni auta, tak co? U sluzebaku je jedno jak vypada hlavne jestli tahne odspoda a je jedno kolik zere a kolik stojej gumy a servis. Je to delnas s velkym kufrem a to se ceni.
na českém trhu prodává Škoda jednotky procent své produkce, takže český trh služebních aut ji opravdu nevytrhne...
Jsme si vědomi, že třetí generace octavie měla dosud tvář, která se do značné míry podobala rapidu. A my opravdu chceme, aby každý z našich modelů byl svůj..______________________Pan dizajner. Zaprve, cesky a slovensky snad rozumieme vsetci. Zadruhe, mozem k Vam do sablonenhauzu prist a namalovat to tak aby to nevyzeralo ako mopsel, ktory ma problem s vyprazdnovanim....Vdaka.
To by mne, pane Kabáň zajímalo, kdo tedy, když né vy toho Rapida a OctaviiII navrhoval? Že by marťani? Nebo se Vám to tehdy podobné nezdálo? Tož hulte jiný matroš!
To byl asi zaměr. Posledni solidně vypadajicí byly O3 a F3. Pak se rozhodli design "inovovat", a kodiaq je už podobny hnus jako toto. :-PZatím co Golf, Leon, Tiguan, Ateca vypadají skvěle, škodovka směřuje dosti podivným směrem.
Ze předu je to auto naprostá příšernost. Automobilka prý už nějakou dobu uklidňuje prodejce, že na živo to nebude taková hrůza, nicméně FL třetí generace posunul laťku opět o něco níže. (aspoň že sledují znechucené reakce veřejnosti) Byla by srandy, kdyby se to prodávalo hůře. I druhá generace s korejskými světly proti tomuto "designovému skvostu" vypadá luxusně. :-O
Těma světlama to celý rozdrbali.
Věřím, že po faceliftu to "Kaloňovo" dílo zase dostane normální světla, protože si to trh žádá.
To už zde dlouho nebylo... A prý vypadá díky 4 světlům jako Mercedes...:-)
Si to vem: 4 svetla, 4 kola, volant - celej medved! B-]
Ten mercedes byl ovšem obdobně hnusný jako toto. :-/
Mercedesu to vydrzelo 2 nebo 3 roky, presne se mi to hledat nechce, a honem se vratil ke ,,klasicke" koncepci.
Máte pravdu, skoro. Mercedes měl 4 světla u W210, W211, W212 před faceliftem, tedy mezi roky 1995 - 2013, tedy nějakých 18 let...
tie gulate boli v pohode. iba tie hranate vyzerali retardovane a tie im dlho nevydrzali. podobne to vidim u oktavky.
A jak dlouho měl čtyři HRANATÁ světla?
Hranate nebo kulate. I kdyby mela Oktavka svetla tvaru kosoctverce, stejne to bude nekvalitni sockomobil pro fleetaky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.