Ojetiny od nás míří do jiných zemí, zájem je prý i na západě

3 komentáře

Brouk
30. května • 8:06

Já tomu trendu rozumím. Kde jinde se najde tolik Passátů TDI s najelými 110 000 km? No neberte to...

jogurt
30. května • 10:09

jojo, tak jest. A ještě k tomu to, že se k nám dovážejí havarované šroty, následně reinkarnují a jdou znovu do provozu, snižuje spolu s duševní úrovní českého autíčkáře ceny i kvalitních ojetých aut. A tříleté auto střední/vyšší třídy s jasným původem, nehavarované a s řádně vedenou servisní knížkou, které kvůli šrotu v autobazarech není prodejné za víc než 30% původní ceny, to už střihají ušima i soudruzi z NDR, Rakouska a Belgie.

pepe
1. června • 16:35

To jste pane kolego trefil myslim naprosto presne.

Doporučujeme

Články odjinud